دکتر خوش سعادت از ابتدای حضور خود در کسوت فرماندار در این شهرستان نشان داد که یک فرد مردمی و دغدغه مند است و در اولین روز حضور خود پس از معارفه در بین مردم این شهرستان حضور یافت که این امر برای مردم بندرانزلی کمی ناباور بود!

به گزارش ندای گیلان از رشت، یکی از شعارهای اصلی انتخاباتی دکتر سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بکارگیری نیروهای جوان در مسندهای مدیریتی بود!
در همین راستا پس از موفقیت رئیسی در انتخابات، شاهد بکارگیری جوانان مومن انقلابی دارای تحصیلات عالیه و تخصص در سطوح مختلف مدیریتی در سطح کشور بودیم.
استان گیلان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با سکانداری دکتر اسدالله عباسی بعنوان استاندار گیلان همین مسیر دولت مردمی ایران قوی در گیلان نیز ادامه پیدا کرد و جوانان زیادی با تجارب گوناگون در عرصه های مختلف مدیریتی گمارده شدند که تاکنون نیز پس از گذشت حدود ۹ ماه عملکرد موفقی داشته اند و توانسته اند به درستی از عهده مسئولیت خود برآیند.
در همین راستا یکی از مدیران جوان،موفق، تحصیل کرده و انقلابی گیلان دکتر محمد پورخوش سعادت فرماندار شهرستان مهم بندرانزلی است.
با توجه به اینکه شهرستان بندر انزلی یکی از شهرستانهای ویژه کشور در حوزه اقتصادی محسوب می گردد که وجود چند اداره کل در این شهرستان و همچنین منطقه آزاد انزلی گواه این مدعا محسوب می گردد.
وجود اداره کل بندر و گمرک و شیلات و همچنین ارتباط دریایی با کشورهای CiS حاشیه خزر و واردات و صادرات کالا از این نقطه از اهمیت های ویژه این شهرستان است.
از دیگر خصیصه های شهرستان بندرانزلی فوتبالی بودن این شهر و وجود تیم سابقه دار ملوان است که با جان مردم بندرانزلی عجین شده است و دهه هاست که بمانند فرزندی غوی سپید را در آغوش گرفته اند.
دکتر خوش سعادت از ابتدای حضور خود در کسوت فرماندار در این شهرستان نشان داد که یک فرد مردمی و دغدغه مند است و در اولین روز حضور خود پس از معارفه در بین مردم این شهرستان حضور یافت که این امر برای مردم بندرانزلی کمی ناباور بود!
وی در ادامه به این حضورهای ساده و بدون تشریفات در بین مردم ادامه داد که در زمان کوتاهی توانست نام خود را بر سر زبانهای مردم این شهرستان و همچنین گیلان و فعالان فضای مجازی بیندازد که خیلی بی آلایش و از جنس مردم صحبت میکند و با هرگونه زرق و برق و دکُ و پز مخالف است و 《خود را یک انزلیچی با تعصب می داند!》
از حمایت تمام قد تیم با اصالت ملوان بندرانزلی و کمک به سعود لیگ برتر که موجب خوشحالی تمام مردم بندرانزلی شد تا بازدیدهای میدانی از مشکلات مردم و مدیریت درست بحران کم آبی کشاورزی و تلاش برای احیای تالاب بین المللی انزلی و حقوق تضییع شده کارگران اداره کل بندر تنها بخشی از این اقدامات موثر و مشهود محسوب می گردد.
متاسفانه در روزهای گذشته با آتش گرفتن بخشی از تالاب بندرانزلی در لحظات اولیه شروع آتش سوزی بصورت میدانی در محل حادثه حضور یافته و تمامی دستگاه های امدادی شهرستان را بصورت آماده باش درآورد و از ظرفیت های استانی و کشوری از جمله سپاه برای تسریع در اطفای حریق بهره برد تا بتواند از این سرمایه ملی حفاظت نماید.
پس از اطفای حریق نیز بصورت شبانه روزی در حال نظارت و پایش و مدیریت میدانی اوضاع است تا آتش زیرخاکستر دوباره شعله ور نگردیده و موجب خسارت مجدد نگردد.
این نوع انتصابات در گیلان نشان داده است که استاندار گیلان در نوع انتصابات خود درست عمل کرده و مدیران جوان و انقلابی و با انگیزه را در عرصه های مدیریتی استان بکار گمارده است تا بتوانند با تعهد و مسئولیت پذیری در جهت خدمت به مردم زیر پرچم نظام اسلامی و دولت انقلابی به انجام وظیفه بپردازند.
امید آن می رود سایر مدیران نیز بصورت میدانی و مسئولیت پذیرانه به انجام وظایف سازمانی و محوله خود بپردازند تا باری از دوش مردم عزیز گیلان برداشته شود.