با انتخاب مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا فرشاد پیوس با قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا انتخاب شد.

به گزارش ندای گیلان از آستارا، فرشاد پیوس با قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا انتخاب شد.

فرشاد پیوس بازیکن و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و آقای گل سابق رقابت های لیگ برتر کشور که در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هدایت تیم چوکای تالش را برعهده داشت پس از توافق نهایی با مدیران باشگاه شهرداری آستارا در فصل جدید رقابت های لیگ یک هدایت این تیم را برعهده گرفت.

پیوس سابقه صعود با تیم چوکای تالش از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ یک را در کارنامه دارد اما فصل گذشته در ابتدای فصل نتوانست با مدیران این باشگاه به توافق برسد و در حالیکه چند هفته مانده به پایان رقابت ها باقی مانده بود هدایت این تیم را مجدد برعهده گرفت ولی علارغم تلاش هایی که انجام داد نتوانست سهمیه این تیم را حفظ کند و در نهایت چوکا با سقوط خود پس از یک فصل حضور در لیگ یک بار دیگر به رقابت های لیگ دسته دوم بازگشت.

پیوس پیش از چوکا سابقه مربیگری در تیم های صنعت ساری، شموشک نوشهر، برق شیراز، تراکتور تبریز، خونه به خونه بابل، همای تهران، سپیدرود رشت، پارسه تهران، تربیت یزد و ویستاتوربین تهران را در کارنامه دارد‌.

پیوس به خوبی با فوتبال گیلان آشنا است و با سپیدرود رشت نیز نتایج خوبی را کسب کرده بود.

کوروش برمک دستیار پیوس در شهرداری آستارا

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهرداری آستارا، کوروش برمک مربی سابق تیم های مس کرمان، چوکا تالش، گسترش فولاد تبریز، راه آهن تهران ،با سابقه مربیگری در تیم های ملی جوانان و تیم ملی المپیک ایران قرارداد خود را به عنوان مربی با تیم شهرداری آستارا ثبت کرد.