افتخاری گفت:اکنون باید با عمل، اقدامات خود را اثبات کرد و اگر افرادی در مسئولیت‌ها توان انجام کارها را ندارند بدون تعارف باید کنار گذاشته شوند

به گزارش ندای گیلان از فومن،حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی افتخاری در گفت‌وگویی با اشاره به بارش برف سنگین و بحران برف در گیلان و با تاکید بر اینکه نمی‌توان تلاش‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی در استان را نادیده گرفت اظهار داشت: کمبود امکانات و ضعیف بودن زیرساخت‌ها قبل از بروز بحران باید از سوی دستگاه‌های اجرایی استان اعلام می‌شد نه در زمان بحران.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر امروز به صورت صادقانه با مردم صحبت کنیم مردم تکلیف خود را با مسئولان می‌دانند افزود: اینکه همه ساله مسئولان تنها پشت میز بنشینند و با یک حادثه کوچکی چون بارش برف، استان به بحران بیفتد به هیچ عنوان برای مردم قابل قبول نیست.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر ناوگان دستگاه‌های اجرایی در استان فرسوده است باید به‌صورت جدی در این حوزه پیگیری می‌شد گفت: اگر امکانات در استان فراهم بوده و مسئولان در خدمات رسانی قصور و بی‌تدبیری مرتکب شدند باید به صورت جدی از سوی مقامات با آنها برخورد شود.

افتخاری با بیان اینکه در این مدت کسب و کار و فعالیت مردم در استان به خطر افتاده است تصریح کرد: توقف و تعطیلی تمامی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی استان با بروز یک اتفاقی چون بارش برف و ضعف مدیریت در خدمات رسانی به مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرسودگی ناوگان باید به تدریج در استان برطرف می‌شد افزود: دولت قصد خدمت به مردم را دارد و تمامی دستگاه‌ها و مسئولان در راستای تجهیز، احیاء و تقویت ناوگان و امکانات موجود در استان باید دست در دست همدیگر بگذارند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، ظرفیت‌های گیلان را گسترده برشمرد و با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی ظرفیت بزرگی است که می‌توان از آن به‌منظور تجهیز و احیاء ناوگان و امکانات عمرانی استفاده و بهره برد گفت: اقدام انقلابی و جهادی در زمان بحران بهترین راه مقابله با دشواری‌ها و بحران است و تنها با سخن گفتن مشکلات رفع نمی‌شود و حل معضلات و مشکلات استان نیازمند اقدام عملی است.

افتخاری با بیان اینکه اگر مردم حضور تمامی مسئولان در زمان بحران را به وضوح ببینند نبود امکانات را به‌خوبی درک می‌کنند خاطرنشان کرد: اکنون باید با عمل، اقدامات خود را اثبات کرد و اگر افرادی در مسئولیت‌ها توان انجام کارها را ندارند بدون تعارف باید کنار گذاشته شوند چون هدف، تنها خدمت رسانی مطلوب به مردم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بهصورت صادقانه با مردم سخن گفت بیان کرد: نباید در زمان بحران تنها از نبود امکانات، فرسودگی ناوگان و ضعف و بی‌تدبیری مدیریت برای مردم سخن گفت و این امر قابل قبول نیست.

tasnim