سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای همگانی کشور گفت:برای غلبه بر شرایط موجود نه تنها ورزش را نباید تعطیل کرد، بلکه لازم است با استفاده از ظرفیت های موجود و اجرای طرح های خلاقانه این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش ندای گیلان،نقش ورزش و فعالیت جسمانی به عنوان یک پدیده فرهنگی و اجتماعی در جامعه امروزی غیرقابل انکار است.ورزش و مولفه های آن در کشور ما به شکل های مختلفی بیان شده است و نقش پررنگی در کمال وجودی انسان ها دارد.ورزش های همگانی در این خصوص نقش بسزایی داشته و در کشور ما بعداز بحران کرونا و تعطیلی خیلی از باشگاه ها و اماکن ورزشی ،فدراسیون ورزشهای همگانی با طراحی پویش ها و برنامه های مختلف تلاش کرد تا ورزش و تحرک همچنان در سبد سلامتی خانواده ها نقش ویژه ای داشته باشد.
ورزشهای همگانی با در نظر گرفتن همه اقشار جامعه در این روزها همواره تلاش می‌کنند تا با تشویق مردم به ورزش ، سلامتی خود را در برابر بیماری ها تضمین کنند.

در این خصوص محمد رضا فروحی، سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای همگانی کشور در گفتگو با مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی گیلان اظهار داشت:مطمئناً ورزش های همگانی یکی از موثرترین عوامل تشویق جامعه به حفظ سلامتی و ایجاد نشاط در این ایام است.

وی تصریح کرد:برای غلبه بر شرایط موجود نه تنها ورزش را نباید تعطیل کرد، بلکه لازم است با استفاده از ظرفیت های موجود و اجرای طرح های خلاقانه این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

فروحی با بیان اینکه فدراسیون ورزش های همگانی در این ایام با کمک ارکان اصلی و سفیران خود در استان ها و حمایت معاونت فرهنگی و توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان توانست با اجرای برنامه های متنوع تاکنون رضایت نسبی در آحاد جامعه کسب نماید، افزود: تیم حاضر در فدراسیون ورزشهای همگانی یکی از قوی ترین گروه های تخصصی در حوزه مدیریت ورزش در بین فدراسیون های کشور است.

فروحی به نقش فدراسیون ورزش های همگانی در  پاندمی ویروس کرونا اشاره کرد و افزود:سند چشم انداز برنامه های فدراسیون بصورت کوتاه مدت وبلند مدت ،باتوجه به شرایط امروز جامعه و با درنظر گرفتن همه اقشار جامعه و همچنین با نگاه خانواده محور در محلات و الویت بخشیدن به نقاط محروم ترسیم شده است.

  • نویسنده : نوشین میربلوک