فرماندار رشت با بیان این مطلب که خدمت بی منت به جامعه ایثارگری، قدرشناسی در برابر پایمردی این عزیزان و صبوری خانواده‌های آنها است، اظهار داشت: فداکاری ایثارگران شایسته همه گونه تقدیر است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حمیدرضا امام پناهی در جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان با تاکید بر تفاوت مبنایی و عقلانی ارزش ها و ضد ارزش ها در تمام جوامع انسانی، خاطرنشان کرد: توجه به خانواده هایی که از عزیزترین داشته‌هایشان در راه حاکمیت ارزش ها در جامعه و دفاع از آرمان‌های والای اسلامی و انسانی انقلاب دریغ نداشتند، باید به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس و برگزاری مراسم یاد و خاطره شهدای والامقام باید در خور جانبازی و نام بزرگ و جاوید این عزیزان باشد.

 امام پناهی با اشاره به ضرورت تلاش دستگاه ها برای برطرف نمودن مشکلات جامعه ایثارگری به خصوص در دولت سیزدهم، خواستار رفع موانع خدمات دهی مطلوب در مراکز درمانی دولتی به خانواده شهدا و ایثارگران شد و گفت: هرگز نخواهیم توانست ذره ای از صبر و وقار دشمن شکنانه و ‌زینب گونه مادران و خانواده شهدا و تحمل ‌سرافرازانه سال‌ها رنج ناشی از جانبازی شهدای زنده ایران اسلامی را جبران کنیم.

 نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این نکته که با توجه به قرار داشتن پدران و مادران شهدا، جامعه ایثارگران و جانبازان گرانقدر در سنین بالای عمر، شاید در سال‌های آینده سعادت خدمت به این عزیزان برای همگان میسر نبوده و به راحتی نصیب کسی نشود، ضمن تاکید بر ضرورت ثبت و ضبط واقعیات دفاع مقدس و شرح دلاوری های اسوه های مقاومت این سرزمین به عنوان اسنادی معتبر و دست اول، اظهار داشت: فداکاری خالصانه شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگری شایسته همه گونه تقدیر و خدمت رسانی بی منت است.