رئیس سابق سازمان صدا و سیما گفت: اشکال آقایان فتنه این است که همین الآن نیز هیچ چیز را قبول ندارند و قبول نمی‌کنند که چه ضربه بزرگی به کشور وارد کردند.

ندای گیلان: عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور که صبح امروز در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، در پاسخ به سؤالی درباره ورود خود به انتخابات گفت: من معتقدم انسجام نیروهای انقلابی از همه مسائل مهمتر است، ولی ما متأسفانه سیاست را در انتخابات خلاصه کرده‌ایم یعنی سیاست، انتخابات و دیگر هیچ و همه چیز را از منظر انتخابات می‌بینیم.

وی ادامه داد: من نام نیروی اصلاح‌طلب، اصولگرا را نمی‌گویم بلکه استنباطم از فرمایش مقام معظم رهبری این است که ایشان انسجام نیروهای انقلاب را می‌خواهند؛ لذا انسجام نیروهای انقلابی را مهم می‌دانم.

رئیس سابق سازمان صدا و سیما افزود: اشکال آقایان فتنه این است که همین الآن نیز هیچ چیز را قبول ندارند و قبول نمی‌کنند که چه ضربه بزرگی به کشور وارد کردند.

ضرغامی یادآور شد: ستون وحدت ما برای امنیت و پیشرفت کشور و اسلام رهبری نظام است. بنابراین انسجام نیروهای انقلاب حول رهبری دارای اهمیت است. /افکار خبر