حالا اما شنیده ها حکایت از آن دارد که برادر آقای نماینده هم مدتی است که در همان سازمان به صورت قراردادی مشغول به کار شده است!

ندای گیلان:حالا اما شنیده ها حکایت از آن دارد که برادر آقای نماینده هم مدتی است که در همان سازمان به صورت قراردادی مشغول به کار شده است!

چندی پیش بود که خبر تصدی یک باره یکی از وابستگان آقای نماینده بر سکان مدیریتی یکی از ادارات فرهنگی، موجی از اعتراض را در فضای فرهنگی و مجازی بر انگیخت تا جایی که دلیل این تصدی، شایستگی خود آقای مدیر کل و نه نسبت فامیلی او با برخی افراد ذی نفوذ عنوان شد!!

حالا اما شنیده ها حکایت از آن دارد که برادر آقای نماینده هم مدتی است که در همان سازمان و در یکی از بخش های حساس و مرتبط با امور مالی به صورت قراردادی مشغول به کار شده است! هر چند نگاهی به کارنامه عملکردی آقای مدیر نشان می دهد وی علاقه فراوانی به پیشبرد کارها به صورت خانوادگی دارد! نمونه آن کارگروه ای در یکی از سازمان های مردم نهاد و یا سایتی که است که کلا به صورت خانوادگی اداره می شود!

امید است مسئولان سیاسی استان حافظه تاریخی و شعور سیاسی مردم را دست کم نگرفته و به فکر حل مشکل بیکاری برای جوانان و فرزندان تمام اقشار جامعه باشند و حنجره شان برای حمایت از تمام جوانان این مرز و بوم به فریاد درآید!

خزر آنلاین