فارس عنوان قهرمان مسابقات دوی صحرا نوردی بزرگسالان کشور را به میزبانی بندر انزلی را به خود اختصاص داد.

، مسابقات دوی صحرا نوردی بزرگسالان کشور با حضور 85 ورزشکار از 22 استان کشور در نوار ساحلی فاز تجارت و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

بنابر این گزارش در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان مسافت 10 کیلومتر را دویدند و در پایان مسابقات تیم استان فارس با کسب 20 امتیاز منفی ، تیم استان ایلام با کسب 27 امتیاز منفی و تیم استان تهران با کسب 27 امتیاز منفی  به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است حسین کیهانی از کرمانشاه ، جواد صیادی از فارس و حسن عابدی از فارس با از پیش رو برداشتن حریفان خود مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد انزلی طی سالهای اخیر در حمایت از حوزه ورزش این منطقه و کشور گفت : در نظر داریم با همکاری این سازمان و به طور منظم و هر ساله مسابقات کشوری با عنوان جام کاسپین، متشکل  از رشته های مختلف دو و میدانی را در منطقه آزاد انزلی برگزار شود.

مجید فاتحی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ضمن تقدیر از همکاری های صورت گرفته در برگزاری این مسابقات در خصوص میزبانی منطقه آزاد انزلی  از مسابقات ورزشی اظهار داشت: سازمان منطقه آزادانزلی در سه سال اخیر تاکنون میزبانی مسابقات ورزشی متعددی در سطح بین المللی و کشوری را بر عهده داشته و حمایت از ورزش کشور و توسعه توریسم ورزشی و ایجاد زیرساخت های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است مراسم اختتامیه این رویداد ورزشی با حضور  رییس و مدیران فدراسیون دومیدانی کشور، معاون فرهنگی و اجتماعی ،گردشگری ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیران  سازمان ، روسای هیات های دومیدانی کشور و تیمور غیاثی قهرمان صاحب نام  دومیدانی کشور و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش گیلان برگزار شد و از نفرات برتر با اهدای مدال و کاپ قهرمانی، لوح قهرمانی و جوایز نقدی تجلیل بعمل آمد .