ندای گیلان:رئیس پلیس فتای گیلان از دستگیری عاملان تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در شبکه های اجتماعی در رشت خبر داد

به گزارش ندای گیلان، سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس فتای گیلان از دستگیری عاملان تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبرداد و اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 30 و  34 ساله  گیلانی مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و قصد اخاذی از  آنان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پی جویی‌های فنی و پلیسی، عاملان تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی به قصد اخاذی از شکات در فضای مجازی كه دو مرد 36و 41 ساله اهل و ساکن رشت بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شدند  .

سرهنگ محمدخانی گفت: با توجه به ادله دیجیتال كشف شده، متهمان به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی قصد اخاذی از شکات را داشتند، اعتراف كردند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

رئیس پلیس فتای گیلان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرسGfata@police.irگزارش نمایند./منبع:ایسنا