مدیر عامل شرکت گیلان در نشست هم اندیشی هیأت مدیره با کارکنان گفت: با وجود عملیات گسترده گازرسانی در سال گذشته شاهد هیچگونه حادثه ای نبودیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت، ظهیری در جلسه هم اندیشی اعضای  هیات مدیره شرکت گاز استان گیلان با اشاره به این که هم اکنون بیش از 270 نفر از پرسنل شرکت بیش از 20 سال سابقه کار دارند، گفت: وضعیت کنونی نشان از این دارد که شرکت از دوره میانسالی عبور کرده و به مرحله پیری نزدیک شده است لذا تغییرات در آن اجتناب ناپذیر خواهد بود.

ظهیری با اشاره به دعاوی حقوقی شرکت در سال 94 که بسیاری از آن متعلق به بخش CNG ها بوده بر لزوم کاهش این آمار در سال جاری تأکید کرد.

وی از مطالبات معوقه شرکت بعنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی شرکت یاد کرد و عنوان داشت: شرکت گاز استان گیلان یکی از شرکت هایی بوده که دوره وصول مطالبات آن خیلی بالا است، پس همه بویژه حوزه بهره‌برداری باید تمام تلاش خود را درجهت برطرف کردن این نقیصه به کار گیریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر که در سال گذشته 2748 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است اظهار داشت: این آمار عالی یک رکورد محسوب می شود و نسبت به بهترین آمار در سالهای گذشته بیش از 2 برابر رشد داشته که این مهم بدون تغییر در نگرش و سیستم های اجرایی ممکن نبود و بابت این موفقیت از همه کارکنان تقدیر و تشکر می‌کنم.