طی مراسمی با حضور مسئولان استان گیلان عملیات اجرای هزار و ۴۱۰ پروژه‌ عمرانی و زودبازده سپاه قدس گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش نداي گيلان، عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم با شعار «دست در دست مردم؛ پنجه در پنجه شیطان» در سراسر کشور آغاز شد.

تعداد یک‌هزار و ۴۱۰ طرح مذکور متعلق به گیلان است که با حضور آیت‌الله فلاحتی عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در آغاز عملیات طرح‌های عمرانی مذکور در استان اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژهایی که بناست روی آنها کار شود و در خدمت محرومان جامعه قرار گیرد، مبارک است.
آیت‌الله رسول فلاحتی با آرزوی سعادت و بهروزی برای جهادگران عرصه عظیم اجتماعی و زندگی مردم، افزود: امیدوارم در راهی که پیش گرفته‌اید موفق و مؤید باشید.
وی با بیان اینکه امام زمان(عج) یار و یاور ملت ایران بوده و هست، تصریح کرد: همچنین از رهبر معظم انقلاب که دلسوز این امت هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم و برای آن رهبر فرزانه طول عمر با عزت از خدای منان مسالت دارم.

اجرای ۴۰ هزار پروژه زودبازده در کشور توسط سپاه

سردار محمد عبدالله‌پور نیز در ادامه این برنامه با تبریک فرارسیدن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها با توجه به تقارن با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با رمز یازهرا در استان گیلان آغاز می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان سهمیه استان گیلان از ۴۰ هزار پروژه اجرایی توسط سپاه در سطح کشور را هزار و ۴۱۰ پروژه عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تلاش همه مسئولان در استان گیلان شاهد اجرا و بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک باشیم.