رضا موسوی روزان بیان داشت: بنده چارچوب فکری خودم را در اردوگاه اصولگرایی تعریف میکنم و این به آن معنا نیست که همه اصولگرایان را چشم و گوش بسته تایید میکنم یا با اصلاح طلبان در تقابل باشم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در گفتگو با ندای گیلان اظهار کرد: خودم را نیروی ولایتی و ارزشی میدانم و پیرو ولایت هستم و تا پای جان در همین راستا تلاش خواهم کرد.
رضا موسوی روزان بیان داشت: بنده چارچوب فکری خودم را در اردوگاه اصولگرایی تعریف میکنم و این به آن معنا نیست که همه اصولگرایان را چشم و گوش بسته تایید میکنم یا با اصلاح طلبان در تقابل باشم.
وی با بیان اینکه تاکنون سعی کرده ام در کارهای خود نظرات مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) را مد نظر قرار دهم افزود:  اعتقدام این است که آینده نظام با همین تفکر ماندگاری پیدا خواهد کرد.
روزان بیان داشت: خون شهدا و ایثارگری ایثارگران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و خودم را متعلق به این طیف از افراد می دانم و با این تفکر از سال 59 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده رشد پیدا کردم و امروز نیزبا افتخار از این تفکر دفاع می کنم.
وی درمورد عملکرد سازمان های تابعه شهرداری گفت: بعضی از سازمانها و مجموعه ها فعالیتشان درغالب کمیسیون فرهنگی تعریف میشود که از جمله آنان روابط عمومی، سازمان فرهنگی ورزشی، ستاد اقامه نماز، مدیریت فرهنگی و اجتماعی و زیباسازی است که مجموعه های بیرونی مانند اداره کل ارشاد و آموزش  پرورش و دانشگاه است.
این عضو شورای شهر رشت در ارتباط با عملکرد مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: از زمانی که خانم قدیمی مسئولیت این واحد را پذیرفتند، اقدامات بسیار موثری درمجموعه نسبت به گذشته اتفاق افتاد که البته مدیریت پیشین روابط عمومی نیز خدمات زیادی را در این عرصه انجام دادند.

وی با بیان اینکه خانم قدیمی موجب انجام اقدامات خوبی برای شهرداری شدند، افزود: مدیریت روابط عمومی شهرداری رشت در رابطه با ثبت رشت بعنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو تلاشهای بسیاری را انجام دادند که جای تقدیر دارد.
این عضو با اخلاق شورای شهر رشت تصریح کرد: ثبت رشت بعنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو اتفاق بسیار مثبتی بود که باید از این فضا بخوبی برای آینده استفاده شده و این برند میتواند برای شهر و مردم رشت مفید موثر باشد.