معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، ضمن تقدیر از عملکرد تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر لزوم مساعدت و کمک به حوزه سلامت گیلان از منابع ملی تأکید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، جان احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در این نشست با اشاره به ضعف عدیده گیلان در زیرساخت‌های بهداشت و درمان، اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت گیلان میراث سالهای گذشته بوده است که در سالهای اخیر به تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان سپرده شده است.

وی افزود: گیلان با مدد الهی و همراهی در سایه مدیریت استاندار پرتلاش، علیرغم فقر منابعی که در استان وجود دارد، در مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

معاون رئیس‌کل دادگستری گیلان بر لزوم مساعدت و کمک به حوزه سلامت گیلان از منابع ملی تأکید کرد و گفت: انتظار داریم در سطح ملی، کمک ویژه‌ای به استان در جهت کمبود زیرساخت‌ها بشود تا با دستان پرتوان تلاشگران حوزه سلامت، شاهد رشد شاخص‌های سلامت باشیم.

آقایی با تقدیر از حُسن عملکرد و اقدامات قابل‌توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: اگر سالاری و تیم عملیاتی و جهادی وی نبودند، مشکلات موجود در زیرساخت‌ها مانع از پیشرفت امور می‌شد و وضعیت شیوع کرونا در گیلان به‌مراتب شدت بیشتری می یافت.