اعضای هیات مدیره سپیدرود رشت به اتفاق آرا علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی ارتش سرخ در فصل ۹۵-۹۶ انتخاب کردند

به گزارش ندای گیلان،پس از برگزاری دو جلسه پی در پی اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود و با تایید هیات مدیره، علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی سرخ پوشان شهر رشت انتخاب شد

در این جلسه اعضای هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر در ارتباط با کاندیداهای عهده داری سرمربی سپیدرود و با در نظر گرفتن شرایط فنی، اجتماعی و زمان باقی مانده تا شروع مسابقات به اتفاق آرا علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی ارتش سرخ در فصل ۹۵-۹۶ انتخاب کردند.

باشگاه سپیدرود اعلام کرد: اعضای هیات مدیره در جلسه نخست به جمع بندی در خصوص کاندیداهای قبول پست سرمربیگری سپیدرود پرداختند و پس از اجماع بر روی علی نظرمحمدی در جلسه دوم، با حضور ایشان با استماع برنامه ها و خواسته های ایشان اقدام به رای گیری نمودند و در نهایت رای به انتخاب آقای نظرمحمدی به عنوان سرمربی سپیدرود دادند.

جلسه هیات مدیره باشگاه سپیدرود با حضور اعضا، تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر موارد زیر مصوب گردید:
۱- اعضای هیات مدیره بر شروع آماده سازی تیم تاکید داشته و به مدیرعامل ماموریت دادند سریعا بسترهای آماده سازی تیم را فراهم نماید.

۲- اعضای هیات مدیره باشگاه با تشکر از همه ی مربیان محترم به ویژه جناب آقای هومن افاضلی، که برای مربیگری سپیدرود اعلام آمادگی کردند، جناب آقای علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی سپیدرود در فصل آینده خود انتخاب کردند.