عضو شورای شهر رشت رسانه ها را ناظر بر عملکرد مدیران دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ها نیز با رعایت اخلاق رسانه ای در گیلان بدون ورود به حریم شخصی افراد باید در زمینه توسعه شهری گام بردارند.

به گزارش ندای گیلان،سخنگوی شورا با تاکید بر اینکه رفتن شهردار خواست شورای شهر نبود بیان داشت: در این فراز و نشیب ها تمام تلاش ما در احیای زیرساختهایی بود که در چهار سال گذشته آغازشده بود.

علی بهارمست مدیری اخلاق مدار است

فاطمه شیرزاد در اشاره به توانمندی های دکتر نصرتی تصریح کرد: با درایت و تعهد دکتر نصرتی به شورای شهر قرار بود که فعالیت ایشان در شهر رشت ۴ ساله باشد نه کمتر ازیک سال اما با توجه به مسائل شخصی و شغلی این امر محقق نشد.

وی رسانه ها را ناظر بر عملکرد مدیران دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ها نیز با رعایت اخلاق رسانه ای در گیلان بدون ورود به حریم شخصی افراد باید در زمینه توسعه شهری گام بردارند.

رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهر شهرداری رشت علی بهارمست را مدیری اخلاق مدار خواند و گفت: علی بهارمست برای دومین بار است که به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شدند.امید است با توجه به توان کاری و اخلاقی موجود در مهندس بهارمست و عزم بیشتر مجموعه کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت ضمن هم پوشانی نقاط ضعف یکدیگر در توسعه شهری گام برداریم.