کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت در ادامه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: یک انتخاب درست قطعا میبایست بر اساس شاخص هایی انجام شود

به گزارش ندای گیلان از رشت؛سید امیر حسین علوی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت راه نجات و برون رفت از مشکلات موجود و وضعیت فعلی کشور را انتخاب فردی اصلح عنوان نمود.

علوی علت برخی از مشکلات موجود در جامعه را در دو دهه اخیر، نبود فردی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: در بحث انتخاب فرد اصلح می بایست بررسی کنیم که آیا این شخص از عملکرد مناسب و سلامت لازم برخوردار بوده است، آیا توان تجزیه و تحلیل درست موضوعات را دارا می باشد و آیا قادر است به حقایق و مسائلی که در پس برخی استدلالات فنی وجود دارد پی برده و به طبع آن به تشخیص درست از موضوعات که بسیار با اهمیت است، دست یافته و تصمیمات درست اتخاذ نماید.

وی در ادامه از جوانان درخواست نمود تا در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت قوی تر و پرشورتر از انتخابات گذشته حضور یابند.

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت در ادامه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: یک انتخاب درست قطعا میبایست بر اساس شاخص هایی انجام شود.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که یک آزاده اجماع ساز می تواند راه نجات ایران از وضعیت موجود باشد. شخصی که افراد و مسئولین نظام حرف شنوی و پذیرش لازم از وی را داشته باشند و آن شخص از نظر بنده حجت الاسلام رئیسی می باشند. ضمن اینکه ایشان برای دستیابی به این نقطه، سلسله مراتب و سطوح اجرایی و مدیریت را در کشور طی کرده که به واسطه ان معتقدیم جناب اقای رییسی فردی اصلح برای اداره امور کشور است..