عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور گفت: فغانی به علت اشتباهات تاثیرگذارش باید از هواداران تیم تراکتورسازی عذرخواهی کند

ندای گیلان:عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور گفت: فغانی به علت اشتباهات تاثیرگذارش باید از هواداران تیم تراکتورسازی عذرخواهی کند.

شهرام دبیری در تبریز اظهار داشت: اشتباهات تاثیرگذار علیرضا فغانی داور بازی تیم‌های تراکتورسازی با نفت تهران، قهرمانی را از تیم تبریزی گرفته و به نظر من فغانی باید از هواداران تیم تراکتورسازی معذرت خواهی کند.
وی گفت: قطع به یقین هواداران فهیم تراکتورسازی که بارها با شعار «عیبی‌یوخ»، فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند، این بار نیز با سعه‌صدر با این موضوع برخورد کرده و با عیبی‌یوخ دیگر فغانی را مورد ببخش قرار خواهند داد.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال کشور تصریح کرد: هفته گذشته طی نامه‌ای به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت رئیسه برای بررسی وقایع بازی تراکتورسازی با نفت در تبریز شدم.
دبیری افزود: در نامه دیگری به رئیس‌جمهور محترم از ایشان درخواست کمک 100 میلیارد ریالی برای تیم تراکتورسازی کردم که امیدوارم با این درخواست موافقت شود و تیم تراکتورسازی بتواند با بودجه مناسب برای فصل بعدی بسته شده و هم در لیگ برتر و در هم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا نماینده شایسته‌ای برای آذربایجان باشد.