نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: امروز كه رسانه‌هاي دنيا مي بايست فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا را پوشش مي دادند عده اي نادان خوراك تبليغاتي براي صهيونيست ها درست كردند

به گزارش ندای گیلان از رشت،غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت با انتشار پیامی به توهین به رئیس جمهوری در روز قدس واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد:

امروز آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز قدس بود روز انزجار از ظلم و متجاوز ، روزي كه همه يكدل و يك صدا به خیابان آمده بودند  تا با عمل به وصاياي امام راحل (ره) و توصيه هاي مقام معظم رهبري با هر سليقه و جناحي ، فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل سر بدهند چون دشمن دشمن است و وقتي پايش به كشوري باز بشود چپ و راست نمي شناسد.

اما متاسفانه امروز كه رسانه‌هاي دنيا مي بايست فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا را پوشش مي دادند عده اي نادان خوراك تبليغاتي براي صهيونيست ها درست كردند تا آنها اين اجتماع عظيم را بطور ديگري بتوانند ترسيم كنند و اصلا آن را وارونه جلوه دهند!  انگار هدف اسرائيل نبوده است ! واقعا اين عده قليل كه اين حماسه بزرگ را به حاشيه بردند و دل شهدا و امام شهدا را خون كردند و بر عليه رئيس جمهور و معاون اولش و نائب رئيس مجلس و تعدادي از نماينده هاي مجلس شعار دادند اينها در زمين اسرائيل و براي صهيونيست بازي نكردند؟ نمي بايست عده اي قليل و كوچك اين راهپيمايي بزرگ را به حاشيه برده و سطح آن را به يك نزاع داخلي تقليل دهند و انسجام و وحدت ملي را خدشه دار نمايند بخدا قسم اعمال اين عده ( هر كسيكه مي خواهند باشند ) عين خيانت به كشور و شهداست و هيچوقت از حيث اين خيانت ها پاسخ خون شهدا را نمي توانند بدهند ! و قطعا هر آن كس كه دلش براي اين انقلاب و نظام و شهدا مي سوزد مي بايست اعمال اين نابخردان را محكوم كند و از ان تبري بجويد ! واقعا امروز كه مي بايست لرزه بر اندام رژيم صهيونيستي مي افتد با اين رفتارهاي ناپسند قند در دل صهيونيست ها آب شد و حال بايد ديد چه جشن و پايكوبي خواهند گرفت !
خدايا چنان كن سرانجام كار تو خشنود باشي و ما رستگار

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی