اعضای شورای شهر شاندرمن طی نامه ای خطاب به فرماندار ماسال به تلاش برخی مسئولان شهرستان برای تفکیک سه روستا از شاندرمن و الحاق به ماسال اعتراض کردند.

ندای گیلان:اعضای شورای شهر شاندرمن طی نامه ای خطاب به فرماندار ماسال به تلاش برخی مسئولان شهرستان برای تفکیک سه روستا از شاندرمن و الحاق به ماسال اعتراض کردند.

در متن نامه اعضای شورای اسلامی شهر شاندرمن که هشتم تیر ماه جاری به نگارش درآمده و به امضای تمامی اعضا رسیده است آمده:

فرماندار محترم شهرستان

با سلام و عرض ادب و احترام به استحضار می رساند اخیرا شنیده می شود که سه روستای مشه که، رزین دول و کیشه خاله، که از سنوات قبل همواره از نظر تقسیمات کشوری جز بخش شاندرمن بوده و هست متأسفانه عده ای در حال پیگیری برای جدا کردن این سه روستا از بخش شاندرمن و الحاق آن به بخش مرکزی ماسال هستند.

در این صورت، قطعا بین اهالی ماسال و شاندرمن رقابت و جدایی بیشتری اتفاق خواهد افتاد و از نظر اجتماعی و امنیتی گسستی در شهرستان بوجود خواهد آمد متأسفانه عده اندکی در بخش ماسال به دنبال تحقیر و نادیده گرفتن مردم شاندرمن می باشند که عملی بسیار زشت و زننده می باشد و ما بعنوان نمایندگان شهر شاندرمن که مرکز بخش شاندرمن می باشد از جنابعالی درخواست داریم که در این خصوص ترتیبی اتخاذ گردد که کما فی السابق جز بخش شاندرمن باقی بمانند طبیعی است که در صورت عدم اثر به مراجع بالاتر مراجعه خواهد شد.

1-بیژن شعبانی   2- فردین رحمانی   3- ناصر بشردوست   4- جهانسوز بخشی زاده   5- قهرمان شعبان پور

این نامه علاوه بر فرماندار شهرستان، به نماینده مردم شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال، اداره اطلاعات شهرستان تالش، شورای اسلامی شهر ماسال و و معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان رونوشت شده است./ماسال نیوز