نوبخت گفت: جز حقوق معلمی یک ریال پول دیگری و تحت هیچ شرایطی وارد زندگی بنده نشده و همه تهمت ها دروغی بیش نیست،باید سالم و پاکدست باشیم

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،دکتر محمدباقر نوبخت در نشست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان استان ضمن تبریک ایام نوروز اظهار داشت:این حلقه دوستانه یک نمادی از مردم گیلان است که هر کس مسئولیت هایی دارند و در بخش های مختلف کشور تلاش می کنند.
وی با اشاره اینکه مسئولیت ها به دو بخش محلی منطقه ای و فرامحلی و ملی تقسیم می شوند اذعان داشت: مردم گیلان چه بصورت محسوس و چه نامحسوس از ما توقعاتی دارند که در برابر آنها مسئولیم.
معاون رئیس جمهور افزود:نیاز و توقع همه مردم پیشرفت و توسعه و به نوعی کاهش آلام و مشکلات موجود است که باید بتوانیم با همفکری در مسیر توسعه گام های رو به جلو برداریم.
نوبخت با تاکید بر اینکه گیلان در سطح ملی یک مخاطب است بیان داشت:همه در مسئولیت های توسعه کشور سهیم هستیم و بنده با پشتیبانی و حمایت شما می توانم در پیشرفت و راهبری ها قدم بردارم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح کرد:در این راه نیازمند یه برنامه بودیم که اکنون این برنامه در حال اجراست و سال ۹۶ برای اولین بار این برنامه را در کشور معرفی کردیم که به منظور رشد اقتصادی و کاهش تورم تدوین شده است.
نوبخت عنوان کرد:مردم باز هم ترجیح دادند که به همین جمع اعتماد کنند اما این به معنای رضایت کامل نیست و ما باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم.
وی افزود:ما در سال ۹۶ پیش بینی کردیم که بتوانیم ۳۲۰ هزار میلیارد تومان از برخی منابع کسب کنیم که این پیش بینی های درست جای قدردانی از همه همکاران را دارد چرا که توانستیم دقیقا پیش بینی سال ۹۶ را کسب کنیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه تورم ما در سال ۹۶ تک رقمی ماند اظهار داشت:توانستیم این تورم را مهار کنیم که نشان می دهد سیاست های ما درست بوده و در حال حرکت به سمت پیشرفت هستیم.
نوبخت ضمن تاکید بر اینکه۷۳ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان از جاهای مختلف تدارک دیده ایم تا بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم اذعان داشت:این پولها باید بین استان های مختلف تقسیم شود که اگر این پول به گیلان نرسد قطعا بنده مقصر خواهم بود.
وی بیان داشت: همه دستگاه ها باید کمک کنند تا فرصت شغلی برای ۱ میلیون نفر در سال ۹۷ فراهم کنیم که با تدوین برنامه های مناسب می توانیم به هدف مورد نظر دست یابیم.
معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: باید با ایجاد یک سایت به مانند آکواریوم شفاف باشیم تا میزان اشتغال را در آن مشخص کنیم.
وی افزود:عده ای به دروغ تهمت می زنند و تحقیر می کنند که نباید به آنها توجه کنیم چرا که هیچ کس حق ندارد چیزی فراتر از قانون بخواهد.
نوبخت در پایان اظهار داشت: جز حقوق معلمی یک ریال پول دیگری و تحت هیچ شرایطی وارد زندگی بنده نشده و همه تهمت ها دروغی بیش نیست،باید سالم و پاکدست باشیم و بدون هراس با همفکری در پیشرفت هر چه بیشتر به همدیگر کمک کنیم.