مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم(عج)گفت:بیمارستان بین المللی قائم در اعتباربخشی ملی بالاترین رتبه و امتیاز را کسب کرده و تنها بیمارستانی است که اعتباربخشی بین المللی نیز دارد.

به گزارش ندای گیلان به نقل از ایسنا،علیرضا کریم زادحق مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم(عج)در جمع اصحاب رسانه بر گستردگی فضای مجازی تاکید کرد و گفت:اخیرا در فضای مجازی مطالبی درخصوص بیمارستان قایم مطرح شد که کاملا کذب است.

مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم(عج)با بیان اینکه کسی مدعی نیست که خطای پزشکی در این بیمارستان وجود ندارد، افزود:بیمارستان بین المللی قائم در اعتباربخشی ملی بالاترین رتبه و امتیاز را کسب کرده و تنها بیمارستانی است که اعتباربخشی بین المللی نیز دارد.

وی استفاده از اورژانس هوایی را نیازمند فرهنگسازی مردمی و همچنین تحت پوشش بیمه قرار گرفتن این خدمات عنوان کرد و ادامه داد:زیرساخت بالگرد در بیمارستان قائم فراهم شده و ۵۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده و دوبار نیز تست فرود آزمایشی صورت گرفته و اماده راه اندازی امداد هوایی هستیم.

کریم زادحق با بیان اینکه تنها دو بیمارستان خصوصی ظرفیت استفاده از بالگرد را دارند گفت:پیشنهاد ما این است که اورژانس هوایی در پوشش بیمه ای درنظر گرفته شود و از طریق صدا و سیما و رسانه ها به آگاهی مردم برسد و حتی شماره سه رقمی به مانند دیگر مراکز خدماتی برای آن مشخص شود تا در زمان حادثه امکان ارتباط و خدمت گرفتن فراهم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استفاده از اورژانس هوایی هزینه بالایی برای بیماران دارد،تاکید کرد:هدف ما این است که استفاده از این قبیل امکانات برای عموم مردم فراهم باشد و نه اینکه تنها قشر مرفه از آن بهره مند شوند.

مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم(عج)با اشاره به مطالبات بالای ۱۰۰میلیارد تومانی چهار بیمارستان خصوصی رشت، گفت: از تامین اجتماعی یک سال و بیمه سلامت نیز بیش از ۱۰ ماه طلب داریم و در این مدت مطالبات نیز افزایش یافته است.

کریم زادحق با بیان اینکه بیمارستان بین المللی قائم(عج)با حدود ۲۰۰ تخت فعال و ۸۵۰ پرسنل بعد از رضوی مشهد بزرگترین بیمارستان است، گفت:بیش از ۹۰ درصد مراجعین این بیمارستان تحت پوشش بیمه هستند و با همه بیمه ها قرارداد می بندیم.

وی وجود دستگاه پیشرفته لیزیک،واحد رادیوتراپی و براکی تراپی بیماران سرطانی را از شاخصه‌های مهم این بیمارستان عنوان کرد و گفت:از بیمه ها خواهش می‌کنیم که برای کاهش هزینه ییماران این خدمات را نیز تحت پوشش بیمه قرار دهند.

کریم زادحق به وجود دستگاه سنجش پوکی استخوان در بیمارستان قائم اشاره کرد و افزود:دستگاه ام آر ای نیز هفته آینده راه اندازی می شود،پلی کلینیک هم اماده ارائه خدمات شبانه روزی به بیماران است.

مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم(عج)از وجود ده اتاق عمل در این بیمارستان خبر داد و بخش مراقبت های ویژه نوزادان را یکی از امکانات مهم این بیمارستان عنوان کرد.