عضو شورای شهر رشت گفت:متاسفانه به علت عدم تعامل دیگر دستگاهها و نوع تفکر شهردار اسبق نسبت به گسترس خطوط BRt در شهر رشت اقدام نشد.

به گزارش ندای گیلان،عضو  کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت  گفت: کمیسیون ترافیک شورا نقش کلیدی در برطرف کردن معضل ترافیک که یکی از معضلات بزرگ رشت است دارد.
رضا رسولی با قدردانی از اعضای کمیسیون ترافیک شورای چهارم رشت اظهار کرد: در شورای چهارم اقدامات خوبی در خصوص رفع مشکل ترافیک برداشته شد و مطمئنا رفع انبوه مشکلات نیازمند صرف زمان می باشد.
وی افزود: در چهار سال گذشته مهم ترین و فنی ترین فعالیتی که در خصوص ترافیک به انجام رسید تصویب طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت بود.
رسولی در خصوص خط ویژه اتوبوس در رشت گفت: متاسفانه به علت عدم تعامل دیگر دستگاهها و نوع تفکر شهردار اسبق نسبت به گسترس خطوط BRt اقدام نشد و با توجه به شرایط فعلی ترافیک رشت چاره ای بغیر از گسترش حمل و نقل عمومی نداریم .
وی افزود: در چهار سال گذشته به لحاظ فنی کارکرد خوبی در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا انجام شد و بنده معتقدم در شورای پنجم با تعاملات خوبی که با سایر دستگاهها برقرار شده است یقینا شاهد رفع بسیاری از مشکلات و سرعت اجرای پروژه ها خواهیم بود.
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: با حضور اسماعیل حاجی پور در جایگاه ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا یقینا شاهد تعامل خوب دیگر دستگاهها خواهیم بود.