یکی از مشکلاتی که اغلب باعث نارضایتی اهالی و گردشگرانی که برای سفر شهرستان رودسر را انتخاب می کنند اختلال در سیستم تلفن همراه و عدم آنتن دهی مناسب آن در این منطقه بوده و هست.

ندای گیلان:یکی از مشکلاتی که اغلب باعث نارضایتی اهالی و گردشگرانی که برای سفر شهرستان رودسر را انتخاب می کنند اختلال در سیستم تلفن همراه و عدم آنتن دهی مناسب آن در این منطقه بوده و هست.

روزهای پایانی هر هفته بسیاری از هموطنان عزیز در قالب تورهای گردشگری مناطق خوش آب و هوای اشکورات را انتخاب می نمایند و گذری به این منطقه دارند ولی عدم آنتن دهی تلفن همراه که قبل  از آغاز سال۹۴ شروع شده باعث نارضایتی این گردشگران و همچنین اهالی منطقه شده است.

حتی خیلی از اهالی روستاهای اشکور که با سیمکارت های wll ارتباطات تلفنی داشتند دیگر ارتباطاشان قطع گردیده است ،ولی  برخی اوقات با پیگیری تعدادی از کارکنان مخابرات  این مشکل برای چند روز حل میشد ولی در آنها هم دیگر رمقی برای برطرف کردن این مشکل دیده نمیشود.

خبرنگار ما هفته گذشته که به منطقه جواهردشت سیاهکلرود رفته بود آنجاهم این مشکل را از زبان اهالی منطقه شنید و حتی چند گردشگر خارجی که به آنجا آمده بودند،  از اینکه نتوانستند زیبای بی وصف آنجا را برای دوستانشان از طریق اینترنت گوشی بفرستند گلایه می کردند.

توماس که به همراه همسرش کریستین آمده بود به خبرنگار ما گفت:

Here is very nice but unfortunately I could not Jvahrdsht photos

I send to my friends

It’s too bad too bad

(اینجا بسیار زیباست ولی حیف که نتوانستم عکس های جواهردشت را

برای دوستانم ارسال کنم

این خیلی بد است خیلی بد..)

 

 

امیدواریم کارکنان مخابرات که در گرما و سرما تلاش شان برای برقراری همیشگی ارتباطات بوده است که مثالش به دوسال پیش “بحران برفی که همه از داشتن آب و گاز و برق” می نالیدند ولی ارتباطاتشان برقرار بود ، دوباره این مشکل را برای همیشه حل نمایند تا هم اهالی منطقه از آن بهره ببرند و هم گردشگرانی که مناطق زیبای اشکورات و جواهردشت سیاهکلرود را برای سفر و تفریح انتخاب می کنند.

املش ما