سرمربی تیم بسکتبال بانوان کوشا سپهر سبلان گفت: ما نیمکت خوبی داریم و این شانس را به همه می‌دهم که در زمین حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پوران عباسی، سرمربی مربی تیم بسکتبال بانوان کوشا سپهر سبلان درباره برتری تیمش مقابل ذوب آهن در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال بانوان گفت: در بازی اول مرحله قبل مقابل شهرداری بندرعباس سه بازیکنمان آسیب دیدند که یکی از آنها از بازیکنان اصلی ماست. به همین دلیل نتوانستیم از آنها در بازی با ذوب آهن استفاده کنیم. این بازی چندان رضایت بخش نبود. البته ما بازیکنان قابلی هم روی نیمکت داریم و من این شانس را به همه می‌دهم تا در میدان حضور داشته باشند.

وی افزود: برای بازی با ذوب آهن از همه استفاده کردم. البته وجود بازیکنان آسیب دیده هم مزید بر علت شد تا همه بازیکنان بتوانند در این مسابقه بازی کنند. ما برای مرحله نهایی یک بازیکن خارجی هم از ترکمنستان جذب کردیم و تمام تلاشمان این است که به عنوان قهرمانی برسیم. برای ادامه کار روی نقاط ضعف حریف کار می‌کنیم تا شرایط مهیا شود.

عباسی در ادامه با رد شایعه حضور عیسائیان در لیگ آمریکا تصریح کرد: عیسائیان یکی از بازیکنان معتبر ماست که عرق شدیدی به ایران دارد و تمایلی ندارد در خارج از کشور بازی کند. اما با توجه به اینکه او پدر و مادری مسن دارد قرار بود به صورت موقتی به خارج از کشور برود و برگردد این بازیکن تمایل دارد برای تیم ملی ایران و باشگاه های ایرانی به میدان برود. حضور او در WNBA جدی نیست و او بارها اعلام کرده که ترجیح می‌دهم برای کشور خودم بازی کنم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/E381C3