این اظهارات در حالی مطرح می شود که درست در شب پیش از وقوع این حمله پرزیدنت ترامپ در سخنرانی خود گفت که شاهد آن خواهید بود که ایران نا امن خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،وزارت امور خارجه آمریکا در اقدامی ریاکارانه و بی شرمانه در واکنش به حمله تروریستی دیروز در اهواز، این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله تروریستی روز شنبه در اهواز، از حمایت کشورش از مردم ایران در مقابله با تروریسم افراطی سخن گفته و تمامی اقدامات تروریستی را محکوم کرد.

هیثر نوئارت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت: «ما از گزارش‌ها درباره حمله افراد مسلح به رژه نظامی ایرانی‌ها در اهواز مطلع شده‌ایم. در مقابل این تروریسم افراطی در کنار مردم ایران هستیم و در این لحظات وحشتناک با آن‌ها ابراز همدردی می‌کنیم. ایالات متحده تمامی اقدامات تروریستی و جان باختن انسان‌های بی‌گناه را محکوم می‌کند.»

به گزارش ندای گیلان این اظهارات در حالی مطرح می شود که درست در شب پیش از وقوع این حمله پرزیدنت ترامپ در سخنرانی خود گفت که شاهد آن خواهید بود که ایران نا امن خواهد شد.وی پیش از این نیز بارها ایران را به ایجاد آشوب و حملات تروریستی تهدید کرده بود.

از سوی دیگر کشورهای تحت سلطه آمریکا از جمله امارات روز گذشته به صورت تلویحی از حمله به مردم ایران حمایت کرده و خاطرنشان کرد:پیش از این گفته بودیم جنگ باید به داخل ایران کشیده شود.