سر لیست اصلاحات گفت:گفتمان اصلاح طلبانان احترام به قانون و ارزش های نظام است و نباید کسی به خودش اجازه دهد به این جوانان برچسب بزند

به گزارش ندای گیلان،محمدرصا عارف سر لیست اصلاح طلبان تهران در گردهمایی بزرگ حامیان امید در رشت، اظهار کرد: مجلس باید نماد مردم سالاری دینی و عصاره ملت باشد.

وی با بیان اینکه اگر اصلاح طلبان اکثریت را در مجلس بدست اوردند به امید، ارامش و رونق اقتصادی دست خواهیم یافت، گفت: این یک ضرورت برای کشور است.

منتخب مردم تهران در مجلس ادامه داد: ائتلاف امید نتیجه همان اصل اولویت قانون در کشور است و پیام مردم در خرداد ۹۲ حاکمیت قانون در کشور بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هرکاری که اصلاح طلبان در سال ۹۲ انجام داده اند وظیفه ملی انها بود و در راستای تعهدبه ارزش های انقلاب و رفع اختلافات و تجدید میثاق با خون شهدا بوده است.
وی با بیان اینکه هیچ جریانی در کشور حق ندارد با بهره گیری از اهرم های قدرت برای تخریب رقیب استفاده کند، افزود: این مسیر در اسفند ماه ۹۴ با وسواس و دقت دنبال شد و من صمیمانه از جوانان اصلاح طلب  کشور تشکر میکنم.
عارف تصریح کرد: در جای جای کشور اصلاح طلبان از بد اخلاقی و بی قانونی پرهیز کردند و نمونه آن برگزاری مراسم انتخاباتی در ایام فاطمیه با رعایت اصول و ارزش های دینی بود.

منتخب مردم تهران در مجلس گفت: گفتمان اصلاح طلبانان احترام به قانون و ارزش های نظام است و نباید کسی به خودش اجازه دهد به این جوانان برچسب بزند.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار مردم در تهران به یک لیست واحد اصلاح طلبان رای دادند و این گفتمان مردم بر آمده از انقلاب است.

عارف با بیان اینکه از رقبا میخواهم در دور دوم انتخابات اخلاق  را رعایت کنند، ضمن حمایت از لیست اصلاحات در گیلان در دوم انتخابات در شهرستان رشت و رودبار افزود: امیدوارم که مردم با انتخاب اقایان حسنی و جمالی لیست امید را در گیلان سربلند کنند.