غلامحسین تابش‌فر در مراسم معارفه رئیس هیئت عامل بانک شهر گیلان در ساختمان شهرداری رشت اظهار کرد: بانک شهر به عنوان یک بانک مطرح می‌شود اما نباید مانند دیگر بانک‌ها به آن نگاه کرد.

ندای گیلان:غلامحسین تابش‌فر در مراسم معارفه رئیس هیئت عامل بانک شهر گیلان در ساختمان شهرداری رشت اظهار کرد: بانک شهر به عنوان یک بانک مطرح می‌شود اما نباید مانند دیگر بانک‌ها به آن نگاه کرد.

وی افزود: متصدیان اداره امور شهرها به این واقعیت رسیده‌اند که با نگاه سنتی نمی‌توان شهرها را اداره کرد و در نهایت نیاز به حضور یک بنگاه اقتصادی در کنار شهرداری‌ها به خوبی احساس می‌شد.

معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر کشور با بیان اینکه زمان زیادی از تاسیس بانک شهر نمی‌گذرد، تصریح کرد: شهرداری‌ها به خوبی توانسته‌اند از ظرفیت‌های بانک شهر برای عمران و آبادانی بهره‌مند شوند.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های مشارکتی بانک شهر و شهرداری‌ها متذکر شد: پروژه‌های عمرانی، ناوگان شهری، تسهیلات، IT و… از جمله نیازهای مبرم در شهرداری‌ها بود که با تعاملات بین بانک شهر و شهرداری‌ها این امکانات مهیا و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

تابش‌فر درباره انتخاب شهردار رشت به عنوان رئیس هیئت عامل بانک شهر گیلان، گفت: امیدواریم با اختیاراتی که بانک شهر کشور در اختیار وی قرار داده بتواند از تمام ظرفیت‌های بانک شهر برای شهرداری بهره‌مند شود.

وی یادآور شد: رشت به عنوان مرکز گیلان یکی از شهرهای مهم برای گسترش فعالیت‌های بانک شهر محسوب می‌شود و ما به دلیل حضور مردم فهیم در این شهر تمایل داریم تا خدمات بیشتری به آن ارائه کنیم.