رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: رقابت های انتخابی درون اردویی تیم‌ملی تکواندو بانوان با حضور ۲۱ تکواندوکار در تهران برگزار شد که در نهایت ۱۱ تکواندوکار جواز حضور در ادامه اردو را کسب کردند.

به گزارش ندای گیلان،محسن سترگی با اعلام این خبر افزود: با توجه به این امر و با اعلام سازمان تیم های ملی، طیبه پارسا تکواندوکار شایسته گیلانی با درخشش در مسابقات درون اردویی، به همراه ۱۰ تکواندوکار دیگر در اردوی تیم ملی تکواندو بانوان کشور باقی ماندند.
وی ادامه داد: طیبه پارسا به همراه سایر ملی پوشان، خود را برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، آماده می کند و تمرینات آماده سازی ملی پوشان نیز زیر نظر مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان انجام می شود.
رئیس هیات تکواندو گیلان بیان کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان آسیا در دو بخش انفرادی و تیمی از روز ۱۵ اسفندماه سال جاری به مدت دو روز در بیروت لبنان برگزار می‌شود که امیدواریم طیبه پارسا ورزشکار شایسته گیلانی با حضور در این دوره از رقابت ها مقام شایسته ای نیز کسب کند.
سترگی خاطرنشان کرد: البته هوگوپوشان تیم ملی تکواندو بانوان کشور پیش از این رقابت ها برای آمادگی بیشتر در تورنمنت ترکیه حضور پیدا می کنند و همچنین پس از رقابت‌های آسیایی نیز ، تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای به منظور بدست آوردن جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو که فروردین ماه سال آینده در ووشی چین برگزار می شود، شرکت می کند.
وی تصریح کرد: امیدواریم طیبه پارسا تکواندوکار ملی پوش و شایسته گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا، در رقابت های کسب سهمیه المپیک نیز حضور یابد و شانس کسب سمهیه این رقابت های مهم را داشته باشد.