همگرایی عمرانی مدیران گیلان در شفت:

طرح هادی ۱۲ روستای حاشیه سد لاسک تهیه شود/ساخت پل سیاهمزگی شتاب بیشتری می‌گیرد

  پرینت
طرح هادی ۱۲ روستای حاشیه سد لاسک تهیه شود/ساخت پل سیاهمزگی شتاب بیشتری می‌گیرد
شناسه خبر : 104427 | تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ |
نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه عملیات ساخت پل سیاهمزگی به زودی شتاب بیشتری خواهد گرفت و راه برای توسعه شبکه گازرسانی به منطقه گردشگری خرمکش فراهم خواهد شد، افزود: روستا محور تولید است و دولت برای محرومیت زدایی در این مناطق برنامه دارد.

محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این نشست به تشریح مشکلات پروژه های عمرانی شاخص این شهرستان پرداخت و در ادامه بر لزوم شتاب گرفتن خدمات رسانی در روستاها تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه بهسازی و تعریض محور ملاسرا – شفت به طول ۹ کیلومتر در حال اجرا است، افزود: اصلاح شبکه و انتقال تیرهای برق در مراحل عملیات عمرانی این طرح ضروری است.

فرماندار شفت با بیان اینکه ۲ کیلومتر از این مسیر در حوزه شهری قرار دارد، خواستار توسعه فضای شهری شد و افزود: شهرداری طرح احداث بلوار در ورودی شهر را تهیه و آن را پیگیری نماید و آب منطقه نیز در انتقال سیفون های کانال آبرسانی که در محور مسیر مذکور قرار دارند همکاری نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ابلاغیه محیط زیست به  آب منطقه ای در خصوص آغاز عملیات اجرایی سد لاسک اشاره و خواستار تهیه همزمان طرح هادی ۱۲ روستای حاشیه سد لاسک از سوی بنیاد مسکن شد و افزود: با تدوین طرح هادی روستایی و جانمایی فضاهای مسکونی و سایر کاربری ها مشکلات بسیاری از مردم در بخش ساخت و ساز و بهره مندی از خدمات رفع  و بسترهای لازم برای گازرسانی به روسناها فراهم خواهد شد.

همچنین وی بر پیگیری آسفالت راه ۱۱ روستا در سطح شهرستان شفت که در برنامه قرار گرفته است تاکید نمود.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه عملیات ساخت پل سیاهمزگی به زودی شتاب بیشتری خواهد گرفت و راه برای توسعه شبکه گازرسانی به منطقه گردشگری خرمکش فراهم خواهد شد، افزود: روستا محور تولید است و دولت برای محرومیت زدایی در این مناطق برنامه دارد.

وی با انتقاد از روند اجرای طرح بازآفرینی شهری در شفت تصریح کرد: ساخت مجتمع اداری شهرستان شفت با تغییر کاربری بالغ بر یک هکتار زمین باید توسط راه و شهرسازی پیگیری شود تا ضمن استقرار دستگاه ها ، خدمات رسانی به مردم تسهیل گردد.

محسنی با بیان اینکه در سال گذشته ۳.۵ کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی شهری در شفت ترمیم گردید و برای اصلاح ۴ کیلومتر دیگر از این شبکه از اعتبارات سال ۹۷ برنامه ریزی شده است، افزود: آب و فاضلاب شهری برای۸.۵ کیلومتر از ۱۶ کیلومتر مورد نیاز باید پیگیری های لازم را به انجام رساند.

فرماندار شفت در ادامه به تکمیل فاز نخست ساماندهی فاضلاب روستای امامزاده ابراهیم در سال گذشته اشاره و افزود: طبق برنامه آب و فاضلاب روستایی عملیات اجرایی فاز دوم و پایانی این پروژه به زودی آغاز و در ابتدای سال آینده آماده بهره برداری می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۳۲ پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان شفت در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد افزود: برای ساخت و تکمیل این طرح ها بالغ بر ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

گفتنی است در پایان این نشست ۴ ساعته مسوولین با حضور در سطح شهرستان شفت از نزدیک در جریان مشکلات پروژه های عمرانی قرار گرفتند و در حاشیه آن نیز با مردم دیدار و گفتگو کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.