کانون پرورش فکری گیلان با امداد و اهدای بسته‌های فرهنگی، لبخند را به کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده شهرستان تالش هدیه‌کرد.

این حرکت با تکیه بر رسالت کانون در ارایه‌ی‌ خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان و در ادامه حضور سال‌گذشته کاروان پیک امید این مجموعه در مناطق روستایی و کم‌برخوردار جنوب و غرب استان گیلان صورت‌گرفت.
برهمین اساس نیز پایگاه مقاومت سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی  کانون گیلان در نخستین گام فرهنگی خود پس از آغاز فعالیت در هفته دفاع مقدس امسال، امداد فرهنگی به کودکان و نوجوانان سیل‌زده روستا‌های تالش را در دستورکارقرارداد و در سایه همگامی مسوولان شهرستان، موسسه تولید پوشاک «هپی‌لند» و همراهی معاونت اداری مالی، مراکز فرهنگی هنری تالش و کتاب‌خانه شهری کانون پرورش فکری  رشت، هدیه‌بخش لبخند شادی به کودکان تالش شد.
برپایه‌این گزارش، دیدار با کودکان و نوجوانان روستا‌های سیل‌زده «کیشون بن»، «پوشک» و «گیجا و خرجگیل.، اجرای فعالیت‌های فرهنگی برای مخاطبان و دعوت از آینده‌سازان ایران اسلامی برای شرکت در برنامه‌های کانون، ازجمله برنامه‌های این روز کانون بود.
اهدای بسته‌های فرهنگی، پوشاک، آب معدنی و مواد غذایی به کودکان و نوجوانان جمعاً به‌مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، ازدیگر اهداف  امداد‌گران عرصه‌ی فرهنگ به‌شمار‌می‌رفت.
شایان‌ذکر است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان افزون‌بر خدمات‌رسانی در مراکز فرهنگی هنری ثابت، فراگیر(ویژه‌کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه)  با بهره‌گیری از ۲ کتاب‌خانه پستی، ۳ کتاب‌خانه سیار روستایی و یک کتاب‌خانه سیار‌شهری، خدمات‌فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم‌برخوردار استان  ارایه‌می‌دهد.