طرح‌های توسعه رشت با رویکرد محله‌محوری در سطح مناطق ۵گانه و نواحی ۱۵ گانه شهری رشت اجرایی می‌شود.

ندای گیلان:وی با بیان اینکه رشت به عنوان بزرگترین کلانشهر شمال کشور و مرکز گیلان دارای ظرفیت‌های بسیاری است، افزود: با همکاری استاندار گیلان، شورای اسلامی شهر رشت و سایر مسئولان گیلان برای توسعه پایدار رشت تلاش می‌کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اجرای طرح‌های کوتاه مدت این نهاد مدیریت شهری، گفت: طرح‌های توسعه رشت با رویکرد محله‌محوری در سطح مناطق 5گانه و نواحی 15 گانه شهری رشت اجرایی می‌شود.

ثابت‌قدم هدف طرح محله محوری در شهر رشت را دستیابی شهر به شاخص‌های استاندارد شهری مطلوب بیان کرد و تصریح کرد: افزایش نشاط در شهروندان و پویایی شهر از دلایل اصلی اجرای این طرح است.

وی تحقق حقوق شهروندان را وظیفه اصلی خادمان مردم در  شهرداری رشت دانست و خاطرنشان کرد: برای اجرای بهینه برنامه‌ها و طرح محله‌محوری همکاری و مشارکت تمامی سازمان‌ها و نهادها را خواستاریم.

شهردار رشت با تأکید بر اینکه مکلفیم با سرعت بخشی به امور شهری به سمت و سوی توسعه گام برداریم، اظهار داشت: سعی داریم با حداقل رساندن چالش‌ها در خدمتگزاری به شهروندان گام برداریم.

ثابت‌قدم با بیان اینکه مردم شهر رشت شایسته بهترین‌ها هستند، افزود: تلاش می‌شود در برنامه کوتاه مدت خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود و برای اجرای برنامه‌ها بی‌شک همراهی شهروندان راهگشا و اثرگذار است.