سیدهادی طباطبایی دروازبان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران ، به عنوان سرمربی تیم داماش گیلان انتخاب شد.

به گزارش ندای گیلان،سیدهادی طباطبایی دروازبان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران ، به عنوان سرمربی تیم داماش گیلان انتخاب شد.

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان عصر چهارشنبه در این خصوص گفت : با توجه به کناره گیری رامیز محمداف از سرمربیگری تیم فوتبال داماش گیلان و موافقت هیات مدیره باشگاه با این کناره گیری ، سیدهادی طباطبایی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
میثم محبوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مسئولان باشگاه داماش گیلان عصر امروز(چهارشنبه) طی مذاکراتی که با سیدهادی طباطبایی در رشت برگزار کردند ، با وی برای هدایت تیم فوتبال د اماش گیلان به توافق رسیدند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم داماش گیلان در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی را در مسابقات لیگ دسته دوم کشور کسب نکرده بود ، رامیز محمداف سرمربی اهل جمهوری آذربایجان این تیم ، سه شنبه شب از سمت خود کناره گیری کرد که مسئولان باشگاه نیز بلافاصله با سیدهادی طباطبایی مربی بومی و گیلانی کشور برای هدایت تیم داماش گیبلان به توافق رسیدند.
سیدهادی طباطبایی متولد 1352 شهرستان رشت است که دارای مدرک مربیگری A کنفدراسیون فوتبال آسیا٬ مدرک مربیگری B انگلیس و مدرک مربیگری دانمارک را نیز دارد.
این دروازبان اسبق باشگاه استقلال ، بین سال‌های 1997 تا 2000 عضو تیم ملی فوتبال ایران بود اما پس از مصدومیتش قبل از رقابت های جام ملت‌های آسیا 2000 ، دیگر به تیم ملی دعوت نشد.
به یادماندنی‌ترین بازی ملی او ، دیدار دوستانهٔ تیم ملی ایران مقابل تیم ملی دانمارک در تاریخ 18 مهر 1378در کپنهاگ بود که رسانه‌ها و روزنامه‌های ایران پس از آن بازی ، به خاطر عملکرد خیره کننده او و بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی در مقابل بازیکنان مشهور و مطرح دانمارک ٬ لقب ‘شیر کپنهاگ’ را به هادی طباطبایی دادند.
این مربی گیلانی از اسفند 1387 تا اردیبهشت 1390 به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال امید ایران و از آذر 1393 تا بهمن 1394 به عنوان کمک مربی تیم ملی فوتبال امید ایران فعالیت می کرد.
تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 11 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.