مدیر‌عامل دارالقرآن امام علی(ع) از ضرورت شکل‌گیری نهضتی عظیم برای آموزش قرآن به عموم مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، محمد انصاری مؤسس و مدیرعامل دارالقران امام علی(ع) طی سخنانی در آیین اختتامیه نهمین دوره مسابقات این دارالقرآن با اشاره به اهدافش برای سرمایه‌گذاری در زمینه قرآن، گفت: هدف من از ورود به این عرصه این بود که شما جوانان بیشتر به میدان بیایید و آموخته‌های خود از قرآن را به عموم مردم، بیاموزید، زیرا در این‌صورت فرهنگ قرآن در جامعه بسط و گسترش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به توصیه‌های خداوند بر خواندن قرآن، گفت: خداوند متعال در آیات متعددی انسان را به قرائت قرآن امر کرده و شما اهالی قرآن به‌عنوان پرچمداران اصلی جامعه باید مردم را به سمت قرآن هدایت کنید.

انصاری از ضرورت شکل‌گیری نهضتی عظیم در آموزش قرآن خبر داد و گفت: باید با همت شما فعالان قرآنی، نهضتی عظیم در آموزش قرآن برپا شود و همه با هم تلاش کنیم تا عموم جامعه با آیات الهی مأنوس و دستورات آن را در زندگی به کار گیرند. همچنین دارالقرآن امام علی(ع) همه‌جانبه در خدمت نهادهای قرآنی برای این امر است.

بنیانگذار دارالقرآن امام علی(ع) از تلاش این دارالقرآن برای گسترش آموزش کلام وحی خبر داد و گفت: حدود 18 هزار و 500 قرآن‌آموز از سراسر کشور تحت پوشش این دارالقرآن هستند. این اتفاق خوبی است، اما باید فعالیت ما بیش از این باشد و امیدوارم در آینده بتوانیم با کمک شما عزیزان در این راه موفق و جامعه ما به جایگاهی که در شأن جمهوری اسلامی ایران است، برسد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3L1PZ9