نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حضور قوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در جذب نوجوانان در مدارس بسیار موثر است.

به گزارش  ندای گیلان از رشت،  آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با اشاره به اینکه آینده پیش روی جوانان است اظهار کرد: جوانان امروز، مدیران آینده جامعه هستند.
وی بر ارتقای علمی جوانان با توجه به موقعیت ایجاد شده، تاکید کرد و افزود: ارتقای علمی دانش آموزان در پیشبرد برنامه ها تاثیرگذار است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از ابتدا عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: تداوم برنامه های این اتحادیه در مدارس حائز اهمیت است.
آیت الله فلاحتی، نگه داشتن مدارس و دانش آموزان در مسیر انقلاب را از اهداف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دانست و بیان کرد: حضور قوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در جذب نوجوانان در مدارس بسیار موثر است.
وی بر کمک گرفتن از معلمان ارزشی در راستای اهداف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: وجود معلمان ارزشی، انقلابی و پای کار در رسیدن به اهداف اثرگذار است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه استفاده از قابلیت خیران در اجرای برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان موثر است، خاطرنشان کرد: توجه به تمام نقاط استان به طور یکسان را مد نظر داشته باشید.
در جلسه مذکور از تلاش های یاسر تقوی قدردانی به عمل آمد و محمد لطیفی به عنوان سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی گیلان معرفی شد.