استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از فناوری‌های دانش‌بنیان در پلیس تاکید کرد.

به گزارش نداي گيلان: محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گیلان اظهار کرد: حضور اقشار مختلف در این مراسم نشان‌ دهنده تلاش مضاعف و موفق سردار قائدرحمتی است.
وی با قدردانی از حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز شاهد تغییرات هدفمند در نیروی انتظامی در تمام کشور هستیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه سردار قائدرحمتی با رأفت و مهربانی عمل می‌کرد،گفت: فرماندهان انتظامی با کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را دارند.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری‌های دانش‌بنیان در پلیس تصریح کرد: نیاز است فرمانده نیروی انتظامی در این زمینه به گیلان کمک کند.
نجفی با اشاره به توانمندی‌های سردار میرحیدری فرمانده جدید انتظامی گیلان افزود: از انتخاب سردار میرحیدری استقبال می‌کنیم.
وی آرامش موجود در گیلان را مرهون تلاش نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: شاخص‌های امنیتی گیلان در سال‌های اخیر ارتقا یافته است.
این مقام مسئول، گیلان را جزو استان‌های کوچک دانست و اظهار کرد: گیلان با چهار کشور مرز دریایی و یک کشور مرز مشترک دریایی و زمینی دارد.
وی گفت: استکبار به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال حضور در منطقه هستند.
نجفی با اشاره به وجود اقوام مختلف در گیلان یادآور شد: وجود اقوام مختلف در گیلان را نقطه قوت استان می‌دانیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه قاچاق کالا از آستارا جزو تهدیدهای این استان محسوب می‌شود، گفت: با دقت باید در نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای نظارت و … برنامه داشته باشیم.
نجفی گیلان را از استان‌های امن کشور خواند و یادآور شد: امنیت موجود مرهون تلاش نیروی انتظامی است.
در مراسم مذکور سردار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان معرفی و از تلاش‌های ابراهیم قائدرحمتی فرمانده سابق با حضور سردار اشتری قدردانی شد.