فرماندار شفت گفت: نظارت، سرکشی و بازدید از بازار و برخورد با متخلفان باید به صورت مستمر و ملموس انجام شود.

به گزارش ندای گیلان از شفت،مهدی نقدی در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک شهرستان شفت در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

فرماندار شفت بیان کرد: نظارت و کنترل بر قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم در بازار از سوی متولیان امور باید با جدیت پیگیری و با متخلفان و افرادی که به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت می‌کنند، برخورد شود.

نقدی تصریح کرد: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مردم دچار آسیب نشوند و بازاریان نیز حضور بازرسان و ناظران را احساس کنند.

وی با بیان اینکه بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد، تاکید کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار ضمن تشدید بازرسی‌ها و نظارت در قالب کمیته اقدام مشترک بر بازار و کنترل قیمت‌ها با اخلال گران در بازار طبق قانون برخورد جدی نمایند.

فرماندار شفت افزود: آنچه موجب نارضایتی مردم می‌شود وجود نرخ‌های چندگانه بر اجناس مختلف است که باید با بازرسی هدفمند مانع از هرگونه سودجویی در واحدهای صنفی متخلف شد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در تأمین و عرضه کالاهای اساسی بازار این شهرستان وجود ندارد، افزود: در سال گذشته، ۲۰ تن انواع مختلف برنج، ۱۰ تن گوشت منجمد و ۲۰ تن مرغ منجمد در این شهرستان توزیع شده که اثرات بسیار خوبی در بازار داشته است.