بخشدار چابکسر در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس در این بخش گفت:این نمایشگاه حاصل هنر هنرمندان چابکسری است که نشان از پتانسیل بالای چابکسر دارد و لازم است که فضایی مناسب را برای فعالیت اهل فرهنگ و هنر چابکسر مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودسر،انوشیروان مباشر امینی بخشدار چابکسر در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه عکس طبیعت و جاذبه های گردشگری چابکسر اظهار داشت: با توجه به پتانسیل موجود در بخش چابکسر در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری، امروزه ضرورت ایجاد یک فرهنگسرا در چابکسر باید در اولویت باشد.
وی در ادامه سخنان خود افزود: این نمایشگاه حاصل هنر هنرمندان چابکسری است که نشان از پتانسیل بالای چابکسر دارد و لازم است که فضایی مناسب را برای فعالیت اهل فرهنگ و هنر چابکسر مهیا کنیم.
بخشدار چابکسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش حمایت ادارات و نهادها از حرکت های فرهنگی و هنری گفت: از همه ادارات، نهادها و سازمانهای چابکسر می خواهم که با خرید محصولات فرهنگی، هنری و به ویژه صنایع دستی بومی چابکسر و نصب آن در محل کار خود، نمادی از فرهنگ و هنر این منطقه را داشته باشند که بیانگر هویت چابکسر باشد و انجام این کار خود اقدامی در راستای حمایت از فرهنگ و هنر چابکسر خواهد بود.
وی در پایان سخنان خود از زحمات و همکاری همه افرادی که در برپایی این نمایشگاه زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است که اولین نمایشگاه عکس طبیعت و جاذبه های گردشگری چابکسر توسط بخشداری چابکسر برگزار گردید.