دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، موضوع ضرب و شتم پرستار بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل توسط همراه بیمار را پیگیری‌ حقوقی و قضایی می‌کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گیلان ضمن محکوم کردن این اتفاق طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا کادر بهداشت و درمان، جان خود را بی‌منت سپر بلای مردم سرزمین‌شان کردند تا همانند فرشتگانی بی‌بال مدافع سلامت آنان باشند.

در این مطلب عنوان شده است: هنوز خستگی شیفت‌های پیاپی و خسته‌کننده پیک‌های پشت سرهم کرونا در کنار داغ از دست دادن عزیزان و همکاران‌شان از یادشان نرفته‌است که طی چند روز گذشته در اتفاقی غم‌انگیز همراه یک بیمار با تصور اینکه پرستار بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل رگ بیمار را به درستی نگرفته است، وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد.

در ادامه تاکید شده است: تصاویر این حادثه تلخ آنقدر دردناک است که حتی تاب و توان مشاهده و بازنشر آن نیز وجود ندارد، به گونه‌ای که مدافع سلامت دیروز اکنون با “تی” کف شور به نحوی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد که تی از شدت ضربات در جان خسته‌ پرستار، خم شده و دست این پرستار دچار شکستگی می‌شود و همراه بیمار در ادامه؛ اقدامات شرم‌آور دیگری همچون شکستن شیشه‌های بیمارستان انجام می‌دهد.

  در این اطلاعیه تصریح شده است: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان ضمن محکومیت این اتفاق مصرانه پیگیری‌های حقوقی و قضایی در خصوص این حادثه را انجام خواهد داد.