مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فصل تاریخی فوتبال گیلان با صعود چهار تیم به لیگ‌های بالاتر را به مردم و هواداران فوتبالدوست استان تبریک گفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، جهانبخش آرمان بابت صعود مقتدرانه داماش گیلان به لیگ دسته دوم فوتبال کشور از دست اندرکاران این باشگاه و فوتبال استان تقدیر وت شکر کرد.

آرمان در پیامی با اشاره به حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان گیلان در مراسم عزاداری سید و سالارشهیدان در گلزار شهدای رشت و تسلیت این ایام گفت: تیم‌ها و قهرمانان ورزشی گیلان نشان داده‌اند چه در ابعاد دینی و فرهنگی و چه در میدان ورزش و قهرمانی با توکل و توسل بر ائمه اطهار و تلاش، تمرین و پشتکار می‌توانند کارهای بزرگ و بی‌نظیری را به ثبت برسانند.

آرمان صعود تیم فوتبال داماش گیلان که چهارمین تیم صعود کرده در یک فصل فوتبال درگیلان است را به هواداران پرشور، بازیکنان، کادرفنی، مدیرعامل و مالک باشگاه تبریک گفت و از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی آن‌ها قدردانی کرد.

وی گفت: صعود چهار تیم در یک فصل فوتبالی و بدون سقوط تیمی، یک رکورد بی‌نظیر در بین تیم‌های استانهای کشور محسوب می‌شود که با حمایت‌های مسئولین استان، مردم و هواداران و برنامه ریزی و تلاش مجموعه باشگاه‌ها، مدیریت فوتبال و ورزش شهرستانهای گیلان به دست آمده است و جای تقدیر وتشکر دارد.

تیم فوتبال داماش گیلان ساعتی پیش در دیدار برگشت فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور ۲بریک تیم بنیامین ورزشی تهران را برد و درمجموع ۴ بر یک پیروز شد و به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

بعداز صعود تیم ملوان به لیگ برتر، چوکا به لیگ دسته اول و پانیک تالش به لیگ دسته دوم، داماش چهارمین تیم گیلان در این فصل استثنایی است که به لیگ دسته دوم صعود کرد.