تیم کاراته بانوان گیلان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور صعود کرد.

به گزارش ندای گیلان،دبیر هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: تیم کاراته بانوان الو پرده گیلان نماینده این استان در رقابت های لیگ برتر بانوان کشور با درخشش جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را تصاحب کرد.

حامد زیکساری افزود: این تیم در هفته چهارم و پایانی لیگ برتر بانوان کشور، با کسب 2 پیروزی متوالی با کسب مقام نخست گروه خود جزء چهار تیم برتر این رقابت ها به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
وی بیان کرد: بر این اساس و در جریان رقابت های گروه اول لیگ برتر کاراته بانوان کشور در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران تیم کاراته بانوان الو پرده گیلان ابرابر تیم آکادمی نریمان در یک بازی برتر با نتیجه 15 بر سه پیروز شد .
وی ادامه داد: همچنین تیم کاراته الو پرده گیلان نماینده این استان در رقابت های لیگ برتر در آخرین دیدار خود، رو در روی تیم کبودر آهنگ قرار گرفت که در نهایت با اقتدار توانست حریفش را با نتیجه 18 بر سه مغلوب کند.
دبیر هیات کاراته استان گیلان اضافه کرد: با توجه به نتایج کسب شده و 2 پیروزی متوالی نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ برتر کاراته بانوان کشور، این تیم عنوان نخست گروه اول این مسابقات را کسب کرد.
زیکساری خاطرنشان کرد: رقابت های کاراته لیگ برتر بانوان کشور به صورت متمرکز و دوره ای در چهار گروه در تهران برگزار شد که در نهایت تیم های اول هر گروه به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند و با توجه به اینکه تیم الو پره گیلان در گروه اول این مسابقات عنوان نخست را به خود اختصاص داد، این تیم نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافت .
وی اظهار داشت : امیدواریم بانوان گیلان در مرحله نیمه نهایی نیز با اقتدار عنوان قهرمانی لیگ برتر کاراته بانوان کشور را تصاحب کنند.