3 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در گیلان از وزارت ورزش و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مجوز دریافت کردند.

به گزراش ندای گیلان، هاشم اسماعیلی با اعلام این خبر گفت : 3 مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در گیلان توانستند از وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مجوز فعالیت دریافت کنند.
وی همچنین از برگزاری اولین کلاس کاهش آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی در دوره مربیگری درجه 3 همگانی با همکاری هیئت همگانی گیلان و سازمان های مردم نهاد جلوه باران خبر داد و گفت : این دوره ها اگر در کلاس های مربیگری رشته های مختلف نهادینه شود می توانند آگاهی مخاطب حوزه ورزش را تا حد زیادی افزایش دهد.
معاون جوانان و امورفرهنگی اداره کل گفت : مسابقات قرآنی جوانان ، ورزشکاران و کارکنان گیلان جهت حضور برترینها به رقابتهای کشوری از 24 تا 25 مرداد در رشته های حفظ ، قرائت و اذان در رشت برگزار می شود .
وی افزود : ورزشکاران ، کارکنان و جوانانی که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند می توانند با مراجعه به سایت www.tartil.ir ثبت نام کنید.
هاشم اسماعیلی با اشاره به دیگر فعالیتهای این معاونت گفت : فیروز عزت دوست رئیس گروه مشارکتهای اجتماعی جوانان هم اکنون در دوره آموزشی استان البرز حضور دارد و نشست معاونین جوانان وزارتخانه نیز از 27 تا 30 تیر در شهر سنندج استان کردستان برگزار میشود که باید در آن حضور یابد.