فرماندار لاهیجان گفت:باتوجه به تاکیدات استاندار محترم، در این شهرستان دستورات لازم جهت به کارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

یه گزارش ندای گیلان از لاهیجان،امیر جانبازی در دیدار با جمعی از بانوان نمایشگاه گروهی نقاشی و رئیس اداره ارشاد اسلامی با تبریک سال نو و ضمن قدردانی از زحمات بانوان هنرمند شهرستان جهت برپایی نمایشگاه اظهار داشت: در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای پیشینه فرهنگی و هنری بالایی است و نقش هنرمندان در این پیشینه بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار لاهیجان افزود: نیمی از جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهند که باتوجه به تاکیدات استاندار محترم، در این شهرستان دستورات لازم جهت به کارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند به عنوان گروه‌های مرجع جامعه نقش ارزنده‌ای در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و… داشته باشند و برای این تأثیر گذاری علاوه بر حضور هنرمندانه شان، گفتگوهایشان با مردم و متصدیان امر نیز می‌تواند سازنده و موثر واقع شوند.

وی خدمت در دولت تدبیر و امید را باعث افتخار خود دانست و ابراز داشت: بسیار خرسندم در دولتی به عنوان فرماندار انجام وظیفه می‌کنم که رعایت حقوق شهروندی را در اولویت امورات قرار داده است و هنرمندان در تبیین این امر مهم می‌توانند بسیار مثمرثمر باشند.

جانبازی خاطرنشان کرد: بانوان نشان دادند هر جا به صورت جدی در کاری ورود کنند، نتیجه فعالیت شان موفقیت آمیز خواهد بود، از این روی با تشکیل ثمن های تخصصی می‌توانند به جامعه خدمات خوبی ارائه دهند و فرمانداری برای صدور این گونه مجوزها منعی ندارد.