رقابت های تکواندو قهرمانی لیگ منطقه یک خردسالان پسر کشور با صدرنشینی تیم گیلان پیگیری شد.
به گزارش ندای گیلان از رشت ، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: هفته چهارم تا ششم این رقابت ها در تهران برگزار شد که در نهایت تیم گیلان با کسب دو پیروزی و یک تساوی در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت.
محسن سترگی افزود: بر این اساس و تا پایان هفته ششم رقابت های تکواندو لیگ منطقه یک خردسالان پسر کشور جام غنچه های تکواندو، تیم هیات تکواندو استان گیلان با کسب ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، هیات تکواندو شهرستان عجبشیر با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و آکادمی منتظران نیز با ۱۱ امتیاز رده سومی خود را حفظ کرد.
وی ادامه داد: همچنین در بازی های برگزار شده از هفته چهارم این رقابت ها ، تیم تکواندو خردسالان استان گیلان با نتیجه ۱۰ بر صفر برابر تیم هیات تکواندو شهرستان سنندج به برتری دست یافت.
وی بیان کرد: همچنین در رقابت های هفته پنجم لیگ تکواندو خردسالان پسر کشور، تیم گیلان به مصاف تیم آکادمی منتظران رفت که در نهایت موفق شد این حریفش را با نتیجه هشت بر دو شکست دهد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: در هفته ششم این مسابقات نیز، تیم هیات تکواندو گیلان رو در روی تیم هیات شهرستان عجبشیر قرار گرفت که در نهایت با این حریفش به نتیجه مساوی پنج بر پنج دست یافت.
در رقابت های تکواندو لیگ منطقه یک خردسالان پسر کشور جام غنچه‌های تکواندو، ۲۷۰ تکواندوکار از استان‌ های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان در قالب ۹ تیم آکادمی منتظران، هیات تکواندو استان همدان، باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای دادگستری ارومیه، هیات تکواندو استان اردبیل، هیات تکواندو شهرستان سنندج، هیات تکواندو شهرستان عجبشیر، هیات تکواندو شهرستان سقز، هیات تکواندو شهرستان مرند و هیات تکواندو استان گیلان حضور دارند.