نماینده تهران:دو نوع آسیب را می‌توان برای انتخابات آینده در نظر گرفت، نخست آسیب‌های درون دولت و آسیب‌های بیرون مجموعه دولت وجود دارد.

به گزارش ندای گیلان،سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا درباره این‌که چقدر ضرورت دارد گروه‌های سیاسی مردم را تشویق کنند تا حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند با بیان اینکه  نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رای مردم است، گفت: انقلاب با پشتوانه عظیمی به نام مردم به سرانجام رسید، هر شخصی که به انقلاب وفادار است، جزیی از آن محسوب می‌شود.

این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: ‌حفظ نظام در واقع حفظ ارزش‌ها و اصول حاکم بر روح انقلاب است که باید این اتفاق به طرز صحیح اتفاق بیفتد.

او تاکید کرد: جریان آزاد اطلاعات باید صورت بگیرد،  مردم در انتخابات قبلی نشان دادند که به کدام سمت و سو گرایش دارند اما هنوز صدا و سیمای ما که با پول‌های مفقود شده دولت قبلی اداره می‌شود در دست یک جریان ورشکسته قرار دارد که با دروغ و حملات ناجوانمردانه کاملا جناحی عمل می‌کند.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که وقتی برخی از جریان‌ها دست به تخریب دولت می‌زنند تا رأی روحانی را کاهش دهند و یا مانع پیروزی مجدد وی شوند، دولت چه اقدامی باید انجام دهد، عنوان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که جریان خاصی با تمامی امکاناتش از پیاده نظام‌هایش تا صدا و سیما، مانع از  رسیدن اخبار درست به مردم می‌شود، دولت باید مقابل این گونه رفتارها جدیت بیشتری به کار بگیرد.

او به آسیب‌هایی که می‌تواند انتخابات سال ۹۶ را تهدید کند اشاره کرد و گفت: دو نوع آسیب را می‌توان برای انتخابات آینده در نظر گرفت، نخست آسیب‌های درون دولت و آسیب‌های بیرون مجموعه دولت وجود دارد. منظور از آسیب‌های درون دولت کم‌کاری‌ها، تسلیم شدن‌ها و باج‌هایی است که به دیگران داده می‌شود و زیاده‌خواهی افرادی که در دولت هستند و رییس‌جمهوری باید فکری برای آن‌ها کند.

جلودارزاده افزود: منظور از آسیب‌های بیرون دولت کم‌کاری جناح‌های سیاسی و عدم روشنگری مردم است، آنان باید بدانند حقیقت چیست و چه کسی دلسوز واقعی آن‌ها است. مردم دیگر فریب مدعیان دروغین را نمی‌خورند و از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شوند.