فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف و ناکامی دشمن در مقابل این نظام گفت: صدای ناکامی و شکست دشمن در فتنه‌های اخیر شنیده می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سردار محمد عبدالله پور شامگاه یکشنبه در نشست مداحان صدای انقلاب اسلامی و جایگاه مداحان در عرصه جهاد تبیین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: فتنه اخیر جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی است که به پیروزی حق می‌انجامد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفاق و درگیری داخلی است، افزود: طراحی دشمن این بوده با استفاده از نقاط ضعف‌ها و چالش‌های موجود در جامعه، مردم را به جان هم بیاندازد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف و ناکامی دشمن در مقابل این نظام بیان کرد: صدای ناکامی و شکست دشمن در فتنه‌های اخیر شنیده می‌شود.

سردار عبدالله پور، ایران هراسی را یکی از حربه‌های دشمن برشمرد و اضافه کرد: دشمن تجزیه، نفاق و دو دستگی در ایران را باید با خود به گور ببرد.

وی با اشاره به ضعف‌های آموزشی در سنوات گذشته افزود: نظام آموزشی با چالش‌ها و ضعف‌های زیادی روبرو است که مبنای آگاهی بخشی و آموزشی را تحت تأثیر قرار داده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برخورداری سرمایه انسانی، پشتوانه مردمی و وجود رهبری فرزانه انقلاب، بیان کرد: دشمن از هدایت‌های رهبری معظم انقلاب و پشتوانه و حمایت‌های مردمی این انقلاب غافل شده است.