مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان توجه اقوام و مذاهب گیلان و همچنین نقد دلسوزانه و بدون مچ گیری از مسئولان را از برنامه های دوران پیش روی مدیریت خود اعلام کرد.

به گزارش ندای گیلان،محمد باقر باقرزاده مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان ظهر امروز در آیین معارفه خود تقویت فرهنگ دینی و سبک زندگی ایرانی -اسلامی ، نقش آفرینی برای تحقق گام دوم انقلاب ، حفظ مخاطبان کنونی و جذب مخاطبان جدید، نوآوری در برنامه سازی، توجه به سلایق مخاطب، نقد دلسوزانه و مسئولانه از عملکرد مسئولان بدون سیاه نمایی و مچ گیری ، انعکاس فرهنگ بومی ، بیان مشکلات در بخش های سیاسی- اجتماعی – فرهنگی و اقتصادی، توجه به اقوام گیلان ، انعکاس زندگی مسالمت آمیز بین اهل تسنن و تشیع بعنوان جلوه ای زیبا از وحدت بی پیرایه و اصیل اسلامی و تعامل با مدیران استان برای شتاب دادن به روند توسعه گیلان را از مهمترین برنامه های خود اعلام کرد.

محمد باقر باقرزاده با اشاره به 8 هزار شهید دفاع مقدس و 23 شهید مدافع حرم در گیلان افزود : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های انقلاب و شهدا وظیفه رسانه استانی است که با کمک کارکنان خدوم این رسانه برای تحقق آن گام برخواهیم داشت.

مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه  کار در صداوسیما منافع مادی قابل توجهی ندارد اما به جهت آنکه با فرهنگ و مردم ارتباط مستقیم دارد بسیار ارزشمند است  گفت: از همه افرادی که طی این مدت به بنده اعتماد کردند قدردانی می‌کنم.

حسن ظهیری با بیان اینکه بودجه بیشتر به صداوسیما برای ساخت برنامه جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی تخصیص یابد افزود:کار فرهنگی در کوتاه مدت اثر خود را نشان نمی‌دهد اما اگر با برنامه‌ریزی درست در این جهت گام برداریم می‌توانیم نتیجه مثبت عملکرد خود را در سال‌های بعد ببینیم.