لایحه اخذ مجوز خرید سهام باشگاه سپیدرود با براورد هزینه تقریبی ۱۵میلیارد ریال بصورت ۵۰درصد نقد و اقساط در صحن علنی شورا مطرح شد

به گزارش ندای گیلان از رشت لایحه اخذ مجوز خرید سهام باشگاه سپیدرود با براورد هزینه تقریبی ۱۵میلیارد ریال بصورت ۵۰درصد نقد و اقساط در صحن علنی شورا مطرح شد
موسوی روزان بعنوان رئیس کمیسون فرهنگی و حامی تیم سپیدرود و عضو موافق اظهار کرد: سپیدورود سهم بزرگی در ورزش گیلان دارد و از تیم های ریشه دار با سابقه ای بیش از ۵۰ساله است.

وی افزود: در نگاه اول خواسته من خرید سپیدرود است ولی اگر شورا هم این تیم درخشان گیلانی را نخرد نباید در هیچ صحنه ای سپیدورد را از حمایت های مادی و معنوی خود محروم کند.

محمدعلی رفیعی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز موافقت خود را در  حمایت از سپیدرود اعلام کرد و گفت: بخشی از مبلغ بودجه حدود ۱میلیارد برای حمایت از سپیدرود قرار گیرد و در این بین یک تیمی تشکیل شود و ریز مبلغ بدهکاران و طلبکاران تیم سپیدرود مشخص و آنالیز شود.

رفیعی ادامه داد: باید دقیقا مشخص شود که در صورت عدم پرداخت هزینه ها،انتقال بدهی تیم بر عهده چه کسی است.

رجبی ویسرودی دیگر عضو شورای شهر رشت در این خصوص گفت: بشرطی این تیم را می خریم که ساختمان گلسار تهاتر شود.

وی ادامه داد: ما به دلیل عدم تمکن مالی نمی توانیم سپیدورد را بخریم و صاحب امتیاز باید تیم را انتقال دهد ولی هنوز صاحب امتیاز مشخص نیست، فرض کنیم تیم خریداری شد چون هیات مدیره مشخص ندارد هرج و مرج رخ میدهد.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود این تیم در کجای شهرداری قرار می گیرد، گفت: تیم باید بر اساس مصوبات و با دیدگاه فنی خریداری و بررسی شود.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم مثل چاله چوله های شهر  نفرین مردم پشت سر ما بماند،بیان کرد: باید برای بررسی تخصصی و فنی کارگروهی تشکیل شود.

رجبی ویسرودی گفت: پیشنهاد می دهم در حال حاضر کمکی برای برون رفت مشکلات شود تا بررسی های کامل انجام شود.

وی گفت: احساسی نباید تصمیم گرفت پیش از آنکه هزینه های ملی هدر رود.

مسعودکاظمی رییس شورای شهر رشت در ادامه گفت: چون همه دغدغه کمک دارید حتی مخالف ها هم هدفشون کمک است برای اینکه مشکل سپیدورد حل شود در این مرحله فعلا ۸۴۱میلیون کمک به سپیدرود شود که با ۸رای اعضای شورای شهر رشت پذیرفته شد.

پیشتر هم دو تن از اعضای شورای شهر رشت از تلاش برای کمک شورا به سپیدرود خبر داده بودند که متن گفتگو ها را می توانید از اینجا(+) و اینجا(+) بخوانید

 

/کاسپین