معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه شورای نگهبان با نمایندگانی که وصل به باندهای قدرت و ثروت بوده و از خدمت به مردم غافل شدند برخورد کرد افزود: نمایندگان جدید باید از این اتفاقات عبرت بگیرند زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان حامی خون پاک شهدا با هیچ کسی تعارف ندارد.

به گزارش ندای گیلان،احمد آقایی شامگاه جمعه در مراسمی در رشت، امین بودن، شایستگی، داشتن توانمندی، پاک دستی و نظایر این‌ها را از جمله ویژگی‌های برجسته یک کاندیدای اصلح دانست و اظهار داشت: رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدها ضروری بوده و با اختلاف‌افکنان طایفه‌ای، قومی و گویشی برخورد می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان انتخابات روز سوم اسفند را بزرگ‌ترین حماسه‌ای که توسط مردم خلق خواهد شد نامید و عنوان کرد: از آن‌جایی که مجلس خانه ملت نام گرفته و محلی برای تعیین بایدها و نبایدهای نظام و خدمت‌گذاری به آحاد مردم است بنابراین افراد شایسته و صلاحیت‌دار باید انتخاب شوند.

آقایی مردم و کاندیداها را دو رکن انتخابات تلقی کرد و با اشاره به اینکه ملت یکی از پایه‌های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: ما باید از سیره و شیوه پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها استفاده کنیم تا جامعه‌ به سمت پیشرفت و توسعه واقعی حرکت کند.

وی کرسی مجلس را وسیله‌ای برای خدمت‌گذاری و نه ابزاری برای ثروت‌اندوزی و مال‌اندوزی توسط برخی دانست و ابراز داشت: از تمام ۲۰۱ نامزد شرکت در انتخابات گیلان انتظار داریم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند از طرفی شورای نگهبان نیز به‌عنوان امین مردم و حاکمیت به وظیفه قانونی خود در بررسی صلاحیت‌ها عمل کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه شورای نگهبان با نمایندگانی که وصل به باندهای قدرت و ثروت بوده و از خدمت به مردم غافل شدند برخورد کرد افزود: نمایندگان جدید باید از این اتفاقات عبرت بگیرند زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان حامی خون پاک شهدا با هیچ کسی تعارف ندارد.

آقایی با تأکید بر اینکه هر کسی خدمت کند دستش را می‌بوسیم و هر کسی خیانت انجام دهد سیلی محکمی از قانون و حاکمیت دریافت خواهد کرد اظهار داشت: از کاندیداهای انتخاباتی انتظار داریم در تبلیغات خود ادبیات صادقانه را در دستور کار قرار دهند و از بیان جملات فریبنده، تخریبی و فریبنده جداً خودداری به‌عمل آورند.

وی وحدت را یکی از دستاوردهای مهم نظام خواند و با اشاره به اینکه حضرت امیرالمؤمنین(ع) نخستین طلایه‌دار وحدت بود خاطرنشان کرد: اگر نامزدی بخواهد در سایه اختلاف به منویاتش برسد حتی اگر نفر اول انتخابات شده و رأی هم بیاورد حاکمیت برای دفاع از حقوق ملت و به واسطه قانون دستش را قطع می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان عدم تخریب رقبای انتخاباتی توسط یک نامزد را بر اساس ماده ۶۵ قانون انتخابات مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: نامزدها باید در فرصت تبلیغات ظرفیت‌های خود را بیان کرده و رقیب را تخریب نکنند زیرا در صورت رأی آوردن از حقوق اجتماعی محروم و رد صلاحیت می‌شوند.

آقایی رد صلاحیت شدن چندین نفر از نمایندگان مجلس به‌علت مشکلات اقتصادی و لزوم درس عبرت گرفتن مابقی نامزدهای انتخاباتی از سرنوشت آنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم نظام و حاکمیت را دوست دارند بنابراین با شرکت پرشکوه در انتخابات روز دوم اسفند بار دیگر صحنه‌های زیبایی از حضور را خلق می‌کنند.

وی به بی‌تدبیری و کم‌لطفی برخی از مدیران دستگاه‌ها در جریان بارش برف اخیر استان گیلان اشاره کرد و با بیان اینکه برخورد با سوءمدیریت‌ها از مطالبات اصلی مردم است افزود: اگر مسئولان و متولیان مربوطه که رسالت و وظیفه اصلی آنان خدمت به مردم است به نحو شایسته کار نکنند مؤاخذه خواهند شد.

.

.

.

 

تسنیم