فرمانده سپاه قدس گیلان پیش‌برندگی انقلاب اسلامی را از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمانده ما و ولی امر مسلمین هستند و مکلف به انجام فرمان ایشان هستیم.

ندای گیلان: سردار هامون محمدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و پنجمین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت معنویت در سپاه اظهار کرد: سال‌های گذشته بسیاری از افراد سخنان غلطی را عنوان کردند که برخاسته از تفکر غلط بود و مقام معظم رهبری بر این سخنان خط بطلان کشید.

وی ادامه داد: در دوره اصلاحات عنوان کردند؛ انقلاب اسلامی تمام شده و مقام معظم رهبری در پاسخ به این موضوع اعلام کرد؛ انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست و انقلاب در ذات خود پیش‌رونده است.

محمدی به دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مقام معظم رهبری در سال ۹۰ اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اهداف انقلاب تغییر نمی‌کند و همه باید به طرف این اهداف حرکت کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انسان‌های عاقل و منصف می‌توانند تشخیص دهند حرکتی که امام (ره) در سال ۴۱ آغاز کرد برای تغییر رژیم و بهبود وضعیت معیشتی مردم نبود، تصریح کرد: انقلاب تاکنون مراحل پیروزی و تشکیل دولت اسلامی را طی کرده است.

وی به مرحله ایجاد جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام ارکان نظام باید اسلامی باشد تا بتواند به عنوان الگوی اسلامی برای دیگر جوامع مطرح شود.

محمدی تشکیل جوامع اسلامی را سبب تشکیل تمدن اسلامی خواند و بیان کرد: موضوع‌های عدالت و … پس از تشکیل تمدن اسلامی تحقق پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انسان‌های بزرگی به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: یکی از طلایه‌داران گسترش تفکر اسلامی در جامعه شهید مطهری بود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با شخصیت بزرگ علامه مطهری آشنایی داشتند و ترور این شهید تفکری فرا منطقه‌ای بود.

محمدی در ادامه به تکلیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند حرکتی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: سال ۹۰ مقام معظم رهبری این تکالیف را مشخص کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران برای دفاع غیر محافظه‌کاران از انقلاب اسلامی نیازمند حرکت درونی و بیرونی است، اظهار کرد: هزاران شهید عقبه انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارای بعد نظامی و زیربنایی اعتقادی عنوان کرد و افزود: سپاه باید در درون متحول شود تا بتواند در بیرون اثرگذار باشد.

محمدی با اشاره به جنگ نامتقارن سپاه، بیان کرد: ایمان و اعتقاد نبود تجهیزات نظامی را پر می‌کند و امروز معتقدیم ایمان و اعتقاد ملت ایران را در دفاع مقدس پیروز کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان پیش‌برندگی انقلاب اسلامی را از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمانده ما و ولی امر مسلمین هستند و مکلف به انجام فرمان ایشان هستیم.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری را نیروی معنوی ذکر کرد و گفت: سپاه برنامه‌های پیش‌برنده انقلاب اسلامی را به عهده دارد.