مقدمات مراسم تشییع پیکر شهید کوچک‌زاده صبح امروز انجام شد و زمان تشییع پیکر این شهید بزرگوار متعاقباً اعلام می‌شود

به گزارش ندای گیلان، محسن جعفری دقایقی پیش در همایش مجمع عالی بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت رسانه‌ها باید عادل، پویا و شفاف باشند.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان همچنین از شهادت «حامد کوچک‌زاده»، مدافع حرم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کوچک‌زاده یکی از شهدای مدافع حرم گیلانی است که به دوستان شهیدش پیوست، اظهار کرد: مقدمات مراسم تشییع پیکر شهید کوچک‌زاده صبح امروز انجام شد و زمان تشییع پیکر این شهید بزرگوار متعاقباً اعلام می‌شود.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با تبریک دهه مبارک فجر افزود: انقلاب ما با فهم و نگاه عمیق مردم و خون شهدا شکل گرفته است.

وی با اشاره مهندسی فرهنگی غرب برای ضربه به ساختارهای نظام اسلامی، تصریح کرد: امسال کشور برگزاری دو انتخابات بزرگ را در پیش دارد و رسانه‌ها برای ایجاد شور و شعور سیاسی در جامعه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه امروز رسانه می‌تواند با قلم خود به مردم امیدواری دهد، ادامه داد: این امیدواری همان نقطه‌ای بوده که دشمن مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها وظیفه خطیری دارند، اضافه کرد: رسانه‌ها باید با قلم خود فضای جامعه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات مهیا کنند.

جعفری با تصریح بر اینکه امروز رسانه‌ها باید پشتیبان ولایت فقیه باشند، یادآور شد: رسانه‌ها باید بیانات رهبری را برای مردم تحلیل و راه را ترسیم کنند.

وی فضای حاکم بر رسانه‌های غرب را اولیگاشی خواند و گفت: در رسانه‌های غربی دموکراسی وجود ندارد و غرب با سرمایه‌ای که دارد گروه‌های سلطنت‌طلب را به خدمت رسانه گرفته و بعد رسانه‌های فعال در ایران را متهم به سانسور می‌کند.